Thursday, January 29, 2009

Sengsara

Harini takder apa yg nak aku bebelkan except that sengsara nyer aku rasa nak develop questionnaire...*now, tell me which stage of these yg tak sengsara ahaks ahaks!* grrrrrrrr....Aku dok menyambil-nyambil alternate browse websites yg aku nak fokus dalam study aku tuh ngan develop questionnaire utk collect data sok....Bosan & fening yg yg nih, switch pada yg tu pulak and vice versa. At the point of defending proposal tu sok, q'aire nih idaklah perlu sangat..tapi kalau ada bagus jugak. Kalau ikutkan yg lepas2 senior-senior aku, idaklah depa dah develop q'aire sesiap masa defense depa tuh...tapi having mark and jennifer as reader, mana tau untung-untung depa boleh komen on my q'aire nih then soon after that boleh dah lah refine memana perlu rather than baru nak mula dari step-0 kan. So kira cam nak cut time sikit lah untuk collect data tu nanti insyaallah. Sementelah pulak ada lebih masa sebulan before submission...lagi seminggu dua sok aku tengok lah balik proposal aku tuh..final of the final one......tapi iskkk keroje yg nih sakit blakang, sakit tengkuk segala lah stress nyer. Walaupon keje nyer bak kata faizah..adopt & adapt tapi sengsara dan derita jugak lah pada aku nak develop menda alah nih adoiiiiii.....

Anyway, ni aku berjamu laksa kat korang nih..haa sila silaaa.. nak tambah 2 mangkuk pon boleh...sedap tauuuu..cukup segala rasa masam, pekat ikan segala cukup lahhh.. bak kata amran boleh meniaga lah! slurpppppp!! *sajer jer bagi korang tingin especially seseorang tuh! merasa no* kekekekekeke.



Wokesss daaaaaa *balik kang jangan singgah gerai laksa laks yach! hehehehe*

29 comments:

Anonymous said...

okess rupa lulus :p

Hazelsyd said...

Ady!

awalnyerrrrr???!!

rupa lulus eks? hehehe rupa yg penting beb utk tarik pelanggan! hahahaha *tau ler dia terer masak kannnnnnnnn:P*

Anonymous said...

Ija,

nampak sedap nyeeeeeee laksa ko tu! mai semangkuk

-feat-
p/s: suka nyeee dgr ko ambik one extra mile siapkan Q walaupun defend x perlu. way to go, buddy!

Hazelsyd said...

Faizah,

hehe tu aku serve kat ko lah tu.. help yourself yach! air tin ada dalam peti ais..memacam ada amik jer...aku tak buat air! hahaha

erk pasal ittew Q yer.. thanks for the wish dear....truth is, aku takot la weiii takot nihhh!!

Sofya said...

salam H..

*lap air liur yg sdg meleleh..ngencess!!*

Hazelsyd said...

W'salam cikya,

hehehehehe...

Anonymous said...

hazel love!!

hmmm... bukan aya sorang jer, i pongggg!!!

fevret tu beb... letak daun pudina lebey sikit, pergghhh!!!

Hazelsyd said...

Teesh!

hehehehe u pong ker?? heheheh

daun pudina ada tuh..i tak baper gemor letak dia.. my husband suka la hehehe sedap wooooo LOL!

Sofya said...

a'ah.cikya pun tk gemor daun pudina..daun kesom layan..hiks *nyampuks jap*

AppleB said...

aku bukan pemakan laksa. kalau mak aku masak laksa aku rela makan megi.

tapi kan kenapakah laksa ko buat ni nmpk lawa sgt ha?? ko sembur2 apa masa masak tuh?? muahhahahahaha

Hazelsyd said...

Cikya,

ha ahh daun kesom tu wajibbbbb hehe

Hazelsyd said...

Iza!

kekekekeke

aku cuma sembur-sembur gambo tuh jer hahahahaha

Anonymous said...

wokehhhh kira hang kena buat laksa tuk meksla nanti neh.. *huhu*..

paperpun tetiba terasa cam nak makan laksa laks neh.. *aduaiiii*

Hazelsyd said...

Bat,

kekekeke nak buatkan utk ko? woraitt ajer.. tp mai ipoh la no hehehe

balik kang gi singgah pasar malam beli laksa tau! hehehe

cekputeh said...

sengsaraaaaaaaaaaaa...aku sengsaraaaaaaaaaaa...nengok laksa ko tuhhhh....

Hazelsyd said...

Wa,

hahahah ko boleh relate tajuk tuh ngan gambo eks kekekeke brilliant!

sib ko tak ngandung eks hehehehe
*puhhh jangan ler ada org ngandung masuk blog aku harinih hehehe*

BokD said...

H...nak komen pasal laksa jugak..telo lagi sebelah gi mana..?

Hazelsyd said...

BokD,

erkkk *jap kena pause dulu sat utk jawab soklan nih* soklan byk makna tuh hahahahaha

macam kena checkmate jer ngan BokD hehehe

of course la ada dalam pinggan laksa lagi satu kannnnnn *amacam...skema dak jawapan?* hee hee hee

Hazelsyd said...

fuhhhhh dem! took me almost 5 minutes merangka reply pd komen bokd! kekekeke

Anonymous said...

tapi selalunye memang org buat laksa tarok telo sebelah..barulah texture nya nampak menarik..hehe..Chif wang ajo tu..

Bok D

Hazelsyd said...

BokD,

hehehe ewah ewahhhh dia...

chif wang ajo ker chif ajo? kekekek

ok ok terima, terima hehehe

Anonymous said...

elo sistah, sedapppp giler laksa tu! i m enjoying my ice-cream n now ice-cream pun rasa tak sedap dah haha..
lama i tak masak laksa u.. last makan dulu masa ajak msia hall gang makan2 farewell @ our place! and gosh that was in august! teringinnnnnnye!!! huarghhhhh :((

Hazelsyd said...

Wai,

hahaha ice cream pon dah rasa tak sedap kekekeke

apa lagi sisyah, weken nih kasik satisfy la itu intention hehehe gi paddy's cari daun kesom yach! but last weken i got a bunch yg tak fresh sgt laaa..satu dua hari jer dah layu..tak sempat nak buat asam pedas salmon...

Hazelsyd said...

Wai!

lupa pulak!

ice cream???? what happen to your gym-mission?? tau la summer hehehe lalalala

Anonymous said...

ha'ah daun kesum paddys tuh mmg not lasted long la kan! kejap je dah layu di tasik madu..we normally get 'em fr the gerai kat section tgh2 tu, mesian chinese..slalu bagik discounts n free vegies!

Anonymous said...

aiseh asam pedas pulak...sedap giler my fav jugak tu! eh sister if u want bunga kantan kat flemington wokeh! bhgn flowers! hahahaha they really dun know a betta way to appreciate bunga kantan!!

gym-mission? hahah LOL takpe we need some fat to burn more fat muahahaha :P

Hazelsyd said...

Wai,

ayyoh idak ler nak gi flemington for bunga kantan yg di-treat sbg bunga oleh aussie nih.. never put bunga kantan pon hehehe blasah jerr

yeap i bought the daun kesom there as well..

we need some fat to burn more fat eh? hehe nicely said! kekeke

Shafidah Shamen said...

aku lagiii sengsaraaaaa nengok laksa ko nihhhh

Hazelsyd said...

Fida,

alaaaaaa aisehhhh aisehhhhh hehehhe