Thursday, January 22, 2009

Methodology

Pasal study aku ler apa lagi..

Aku sekarang nih at the stage yang fokus pada methodology aku...my first 3 chapters aku rasa dah ok dah tu..mantap dah kot ahaks! *agaknyer laa kan*..hanya perlu memperkasakan *tu diahhh* chapter 4 tu ajor, iaitu research methods. So apa yg aku kena bagi tumpuan buat masa ni ialah buat content analisis.. basically kena analyze content of certain websites..yg related with products la...erm...so dari semalam actually berpinor gaks mata dok browse websites serta content nyer skali....selain dari berpinor nak fokus mencari menda-menda alah yg aku nak tengok pada website-website tersebut..mata aku jadik buntang serta otak aku menjerit2 jugak ler bila tengok produk2 yg dijual kat situ hehehehe paham-paham jer lahhh.. nak, nak pulak tadi dapat a list of websites that sell gorgeous items in it sent by a gorgeous fren! makan ati nyahh!! kekekeke. It is interesting though this thing coz aku buat on menda alah yg aku minat/suker/passionate of... tp drawback dier??? aku suker terleka laaa cuci mata layan produk2 tersebut kekekekeke. So, lagi lagho ler aku layan tenet nih lepas2 nih...hehehe

Anyway, kalau ada blog2 yg spesifik citer/pomot tentang produk dan malaysian-hosted (dotcomdotmy) pon baguih & menarik jugak tuh...

4 comments:

Anonymous said...

huhu meks suker nengok website jual hb kaedahnya...*makan ati tau*

jan nengok website jual cikdoms udehhh *huhu*

Hazelsyd said...

Bat,

hehehe best kan nyah cuci2 mata..owhhh tapi ku tidak akan terpengaruh gittew hehehehe

hah? website jual cikdoms? kekekekekek aku gelak sakan nih!

ko nih dok cuci mata kat website tu ker? hahahah

Anonymous said...

hahaha... beli cikdoms pun pakai online?? huh, canggih taw u all nih!! perasa strawberry pakah?? hehe

hazel love,

leceh arr skrg ni cuma boleh masuk sini time u dah masuk tido!! ishh...

*hugs tight!!!!*

Hazelsyd said...

Teesh lovey dovey,

kekekekek tu lah pasal canggih tuh.. err tp tu referring to mak hayams yer..bukan i yer...kotak nyer pon i tak penah jeling tau! kekekeke

takper teesh kalo u datang time i dah masuk tido pon..paling tidak pon sure i mimpi u punyer bila u datang kekekekeke *ni i tipuu laa kekeke*

*hugs u*