Thursday, February 28, 2008

Apa dah jadi dengan aku??

Haiii.... tak tau lah aku kenapa sejak akhir2 ni...aku notice yg aku ni jadi malassss sangat nak study.. tak tau naper... selama ni walaupon jenuh jugak nak mencari, membaca dan menulis paper.. tp aku tak lah malas.. kiranya.. aku macam bersemangat jer dan positive thinking la jugak kategori orangnyer...*statement perah-santan*.. ini tak.. aku mmg macam demotivated, tak bersemangat dan sangat sangatlah malas.. even nak ke school, nak dok kat cubicle aku ni pon aku malasssss sangat... padahal selama ni aku suka jaaaa nak ke school...

Selalunya, bila bangun pagi aku akan start pikir apa aku akan buat harini.. apa topik yg akan aku tackle harini.. macam tu la lebih kurang.. lepas husband keje... sambung2 pulak berangan2 tu..tapi skrg ni.. celik jer mata.. aku jadi..dreadful sungguh nak study, nak ke school dan nak mengadap artikel2 tu.. apa dah jadi dengan aku??? Kenapa laa aku malas sangat sekarang ni.. haduihhhhh.. dah la kelas start next week, sure sibuk dgn assignment, paper reading, writing, submissions...so aimnyer nak siap kan la apa2 yg patut berkaitan proposal aku nih.. tapi hadoi laaaa.....isk tension aku!

Yang kerja yg aku kata dah siap haritu aku dah email dah pada sv aku tadi. Takde la aku betul2 byk mana pon.. just some grammars, sentence structure and also content edit sesikit.. haiyyohhh apa la pulak komen dia kali ni...

2 comments:

ladyfloppy said...

thanks for the approval! :)

err, ingatkan masa memula ja rasa dreadful nak study, nanti2 pon ada lagi ya.. hehehe

p/s:pun baru lepas submit assgnment. tataula lecturer nak komen apa. huhu

-zaza

Hazelsyd said...

salam zaza

welkam,welkam :)

our lives are full of ups and downs....just go through it...just make sure that we're not at one point too long for we need to move forward..

huhuuuu org yg malas berfalsafah kekeee