Wednesday, February 6, 2008

Kecik jer dunia ni....

Dulu.... sebelum aku nak masuk UNSW ni... aku actually dah aim nak masuk USM.. dah dapat tempat and supervisor dah dapat pun.. dan dah ber'liase' bagai dah pun dengan sv kat USM tu... tup tup buat kat OZ.. so aku just email jer lah sv tu bgtau dia..tak jadi buat kat USM and she did her PhD in UNSW as well...so dia kasi la tips2 sesikit sebelum fly hr tu...

Harini.. ..tadi gi Malaysia Hall kejap nak dry baju sebab cuaca mendung and sejuk.. and also nak bawak ky and delinn merasa gi Malaysia Hall.... sembang2 dgn sorang akak ni.. dia dgn husband dia and ada one more couple.. tp aku more to chatting with akak ni la... tup tup.. dia tanya buat phd kat mana? sape sv? and sape nama? aku cakap la H...then dia cakap.. " oo ni la H...H..?? " Aku kata "ha ah"... rupa2nya.,.. alkisahnya.. dia lah sv kat USM tu.. yg kalau aku buat PhD kat USM hr tu dgn dia la.... tu diaa.. what a small world kan? Kat mesia tak jumpa dia..tp kat Sydney pulak jumpa.... so sembang2 agak lama jugak la tadi mentara tunggu kain di keringkan... ada la dia bagi tips se das dua...

Tu jer nak citer... citer pasal jalan2.. tunggulah Delinn update blog dia esok...Harini bawak diorg gi Royal Botanical Garden, Circular Quay & Opera House, shopping complexes kat city ~ David Jones, Myers, Sydney Plaza, Sydney Centrepoint~ and Hyde Park.

No comments: