Wednesday, February 6, 2008

Membawa pelancong

Lambat lah aku nak update sbb busy... busy entertain guests outdoor and indoor..:).. tapi takpe.. both Delinn and Ky akan update and in fact Delinn update detail bagai.,..so takyah la aku update detail...aku link lah lagi utk kesekian kalinya ke blog Delinn.... kekekekeke...

Day 1
Day 2

Semalam hubby pon dread nak start keje yelah.. dah cuti lama kan.....aku pon pepagi lagi dah kena bangun dah la..lepas dia pi tu,aku sempat melenakan diri balik kejap.. then bangun balik utk prepare masak.....Semalam actually nak terus ke Opera House and perabihkan masuk all shopping complexes kat nearby area yg kitaorg gi smlm tu.... tp disebabkan pelancong pancit, maka.... program dihentikan and balik .....wanted to go t0 Coogee petang2 sket lepas hubby balik keje pon kensel sbb pelancong2 krohh krohh....hiks! Aku dah biasa jalan yg jauh2 and lama2 gini sejak kat sini... depa mungkin belum biasa kot... so day 2 tu macam warm up jer la....

Weekeend ni ada plan yg menarik utk pelancong2 aku ni.... tp depends on the weather jugak lah... kalau weather cun, proceed lah.. kalau idak... maybe not... aku plan nak bawak depa gi petik apple, pear and lemon kat Bilpin.. tp tu lah.. tgk weather cemana...otherwise gi scenic area je lah...

No comments: