Monday, February 2, 2009

Three

First and foremost, thanks pada sumer-sumer yg wish aku.... alhamdulillah....and thanks so much for the prayer...

Semalam ke eastgarden kejap nak menyinggah ker three centre (my fon line nyer service provider). Aku ingat-ingat nak upgrade fon aku nih ke N95 8GB...sajer jer la..lagipon rasanya dah lama dah pakai tepon nih. Mobile fon line kat sini once amik package (cap plan) dia, dapat fon free and masa aku mula2 datang oz nih dulu aku amik 29.90 dollars (up to 120 dollars calls/sms ~ tak penah abes pon) nyer cap plan and nokia model aper tah 6120 kot.

So smlm sales man tu gi check dalam sistem, dia kata tunggu lagi 2 bulan then boleh upgrade ke fon/cap plan yg baru, free of charge. Kalau nak upgrade fon skrg, instead of bayo 29.90 per month, kena bayo 40 dollars laks for another 2 yrs (kira cam contract baru la), tak kosser ler aku kan. I know, i know N95 8GB tu lama nyer fon dah and berkurun dah dok dalam pasaran tp rasanyer ok la fon tu. Fon nokia E71 pon termasuk dalam option free aku gaks..tp...nahhhhhhh the earlier one is better in terms of features. So tengah nak tunggu lagi 2 bulan la niii.

17 comments:

Anonymous said...

tudiah E71 giteww... huhu..
*meks tenung tabung unta la gamaknya*

Hazelsyd said...

Bat!!

kekeek tu diahhh laju sehh komen nyer tuh huhuuuu

*lap u nyah! i mean, luv u..bukannyer lap badan ehhehe*

** baper banyak tabung ko ada nih nyah?? hahaha kejap tabung gajah, tabung unta, tabung kucen takdok kaa???? kekekeek**

Anonymous said...

kah kah kah.. sebab nengok E71 tuh bah.. harus tau maks kena goncang tabung apa yg adalah... huhu..

*neh berkira2 nak kena beli tabung kucin laks*

Hazelsyd said...

Bat,

goncang nyah jgn tak goncang ehhehe

aku rasa features si N958GB tu beat E71 tuh la tralalalala

Anonymous said...

ehhh tapi motifff tak engko yg nak membeli maks yg nak kena goncang tabung neh????
lallalalalalalala

Hazelsyd said...

Bat,

tu lah pasallll..macam aku nak pinjam fulus ko jek nih?? kekekeke *merasa no*

Anonymous said...

muahahhahahha adehhh tapi takpelah kalau mu tok pahe maksud tersirat maks neh.. huhu...

*terus maks bersimpuh*... motiff kans nak bersimpuh..

Hazelsyd said...

hehehehe

Anonymous said...

huh .. dah nak let go N95. zaman tuk kaduk katanya. sayu la nork oii. aku dari dulu tak mampu pakai N series ni pun tauu.

*mode sama ngan bat ... tenung tabung unta yang tak penuh penuh*


DL

Hazelsyd said...

DL,

kekeekekek bila masanyer aku kata nak let go N95 noks.. aku pakai tu haaa 6120 ajor tuh hehehehe ko gak..

yo lah mu tak mampu pakai N series tp mu mampu beli coach henbag kannn?? kekeke lalalalalala

cekputeh said...

Jaaaa...

Happy 6th Anniversary! Sorry le..smlm tak smpat jenguk, si Tisya hook up dgn Pet Society kat fb aku...geram je nak kena berebut..

Apa2 pun aku doakan semoga kebahgiaan ini berkekalan hingga ke akhir hayat dan dilimpahi rahmat dan zuriat tak lama lagiii..aminnnnnnnnnnnnnnnnn...

*aku pun tak mampu nak memiliki N series and coach henbag...uwaaaa*

Hazelsyd said...

Wa,

thank u wa.. thank u..amin..

hehe tak lama lagi mampu la tuh..jgn risau...heheeh. aku tak mampu la nih dok harap dapat FOC nun kekekeekke

Sofya said...

salam H..

cikya tak rembat N..cikya dan rembat E jek...hiks

Alinlai said...

hepi anniversary... sama la kita 6 tahun... ehh kejap je kan, bezanya hang awal tahun, kami hujung tahun nanti :) aminnnnnnnnnn!!! semoga sentiasa dirahmatiNya dan dimakbulkan doa kalian berdua :)

Hazelsyd said...

W'salam cikya,

huhuhuuuu E series yewwww hehehehe nipis kan cikya..selim melim wooo tp kan.. idok ker key pad dia haluih bebeno..

Hazelsyd said...

Hi Alin,

ha ah laa sunggoh tau..macam kejap jer kan...so hang ujung tahun yach!celebrate ber-empat lah kali nih yer..fantastic!

anyway, amin pada doa2 ko tuh..and thanks so much yer..

Anonymous said...

assalamualaikum...

selamat ulang tahun ke 6
moga terus berbahagia dan berkekalan hingga ke akhir hayat
amin....
dan akan dikurniakan zuriat yg soleh & solehah
amin...

dan....
dan....
dan....
boleh hadiahkan N series tuk wa

*wa dah puji2 nih...*
boleh la.....
he..he..he..