Friday, February 13, 2009

Freaked out


....got meeting today with one of my examiners! huhuuu

*****************
[update: 10.15am]
On a last minute call, si jennifer terpaksa cancel laks sbb dia ada urgent matter harinih tak dapat datang school..cehhh penat aku freak out dari mlm tadi sampai ker saat-saat terakhir tadik...rugi gaks aku spray perfume byk2 tadik.. yerr walaupon nak jumpa lecturer pompuan, nak gaks wangi-wangi terlebey sket hehehe psiko jer tuh...tapi kensel laks grrrrr...ehhh tapi takper..sekurang2nyer buat gaks pahala sket siap baca2 segala mala ayat2 & doa2 tadi heheheheheh...huh! ada selera aku nak makan harinih...*erkk sejak bila laks pandai tak berselera makan nih?? usah caya! hehe*

..tapiiiiiiii the freak out will prolong!! till this coming monday iskkkk!!

*icon kira baper patah perkataan :P* 

16 comments:

tentangseseorang said...

ngelat lagik :p

Hazelsyd said...

Ady,

hahaha

Anonymous said...

Number of words: 121

lulus! ahahaha

Hazelsyd said...

Ady!

wahhh kira betui ker nih?? ekekekekek

yeayy lulus! lalala

Anonymous said...

www.wordcounttool.com

ahahahaha tak kose nak kire :p

Hazelsyd said...

hahahahaha

now saper yg ngelat???? :P

BokD said...

H...err tak tau nak cakap aper...tambang bas mahal tak kat sana..?

Hazelsyd said...

BokD,

hehehe

tambang bus? dalam 3 dolar kalau bayar cash on the bus.. kalau weekly ticket dalam 23 dollars seminggu.. bila u nak mai oz nih? i nak masak laksa kat u nih! hehehe

Anonymous said...

amboi kat BokD siap nak buat laksa bagai neh... *maks jeles yeww*...

teruih neh.. *makan tart telur* huhu

Hazelsyd said...

Nyah,

jeles yach? jelez di pagi jemaat takper.. jelez yg berkat hahaahha *ni aku memandai reka neh!*

alaa mu tu sebut jer nak makan aper aku masakkannnn sok..jangan laksam dah, tak reti teman! hehehehe

tu diahh tart telur! hehehe tp aku suker tart telur gaks..berzaman tak makan dah...

Anonymous said...

tanam pinang rapat2
aku rindu ko sangat2


DL

Hazelsyd said...

DL,

one and two
i missed u too..

Alinlai said...

:) tak pe makan kenyang2 dulu... nnt dah re-schedule nak jumpa dia, hilang lagi selera makan tu ke ke ke

Hazelsyd said...

Alin,

rasanya harus betui aper ko cakap tuh heheheeh

Shafidah Shamen said...

hahahaaaa..lawakkkksss, aku baca, rezan kat sebelahhh! dia pun gelakssss..ko niii..kalau aku baca blog ko..mesti ngan penuh perasaan tauu..menghayati skrip!

Hazelsyd said...

Fida,

kekekeke

tu lahh tension aku tau..dah penat2 takot dah tu hehehehe

rezan gelaks sbb dia pon tau perasaan ni camner..mesti dia biasa dah ahhahahaha errkkk ker aku sorang jer rasa camni? hehee