Thursday, February 19, 2009

Malu nyer aku!

adoiii malunyer aku ngan bernardo semalam...

petang semalam aku ada kat printing room nak print artikel2 aku la sebelum nak chalo balik umah...bernardo was there doing his printing work as well.. so mentara2 tu sembang2 kejap...we were talking about each other's scholarship...jangkamasa scholarship... the bond.. what happens if exceeds..who's gonna pay the remaining fees and all lah.. he was the one who started questioning me..so aku explain lah kat dia.. pastu aku tanya2 dia laks..then aku tanya dia satu soklan tu..sambil nunjuk gayanyer *gerak tangan* skali..

"so, how long is your..your .." masa ni aku macam tengah nak abeskan sentence aku sambil tangan aku buat ler gaya panjang tu kan.. u know.. dua jari telunjuk aku nih macam ukur pembaris pendek cara melintang tuh.. skali tetiba si bernardo terus tunduk terus gelak terbahak bahak! for one good second aku terpinga dia nih apa hal??? thennnn.....it struck me! eeiii malunyer akuuuuuu!! i didnt mean to ask that silly! hehehehe tapi adoii masa tuh aku taktau nak taruk mana muka aku....but of kos la kita duaorg gelak kaw kaw nyer kat printing room tuh...heee malu betul! aku kan skema orang nyer ahaks ahaks! lepas- lepas tuh aku dah tokleh nak sambung sentence aku.. dah tokleh nak tanya the actual question dah.. yer lah otak skema aku nih dah corrupted dah ahaks ahaks! perlukan penyucian yg sejati hahahaha banyakkkk ler sejati nyer tuh hehehe...then terus aku cakap kat dia.."owhh now i cant finish my sentence already!.. i'd better go, i am just too embarassed!"..sambil aku hurriedly belah dari bilik tuh aku dok dengo si bernardo kukik kukik lagi gelakkk eeeeee...

sabo jer lah.. so actually aku lom tau baper lama duration scholarship dia nih.. and nak raise up the question balik pon aku tau sure kitaorg akan gelak sakan nyer kang and malu lah aku! tapi being me, ermmm aku tanya gak lah kang...hehehehe

Wokess daaaa..

28 comments:

Anonymous said...

ija, aku dapat bayangkan muka ko masa tanye "how long is your.....??" hehehehe....

and aku masih bayangkan jugak camne muka ko bila gelak sakan...(teringat pulak zaman kita bergelak ketawa kat discussion room belakang faculty tu)..ye la.. dah lama aku tak gelak sakan macam dulu...

Hazelsyd said...

Hana,

hehehe yer ko mesti boleh imagine hehehe..

tingat laks kat bilik discussion room tu eks..orang lain berdiskusi, kita nih sakan kukik kukik kannn hahahaha

AppleB said...

ya ampunn ijaaaa...

ko melucah rupanya! ish ish ishhhh

*pebetul bra*

tapi mek suka soklan how long itew dan siap dgn ukuran dijari wakakakakaakakakakakakhahah

sesekali otak skema mmg perlu dicorruptedkan supaya ko sihat :P

Anonymous said...

ayooyoo ammaaa kadeweleyyy!!! ko buat sexual harrassment kat Bern?????????

insap noorrrk .. insappp.


kukikukikukikuikiki
DL

Hazelsyd said...

Iza,

kekeke bukan aku melucah nyah..dia yg meng-corrupt kan pemikiran bersih aku nih heheheh

biasa ler aku sembang mesti kena ngan gesture skalik kekekeke

Hazelsyd said...

DL,

muahahahaha adoiiiii gelak lagi aku nih hehehe

okeh okeh ai mode insap arinih hehehehe

Anonymous said...

aku tak paham lerr...amende nyer weii, long amende??

arc

Hazelsyd said...

Arc,

erkkk betoi kah ini arc? hehehehe

AppleB said...

ija, arc tu purak2 tak paham tuh. padahal dia pun suka soklan2 melibatkan 'LONG'

hahhahahahahhaha

Hazelsyd said...

Iza,

itu la pasal....purak2 eks hehehehe kang aku gi selidik kat tingkap hehehe

Hazelsyd said...

Iza!!

aku dah tanya dia laaaa... and mmg betui itu arc and mmg betui dia tak purak2 laaaa hahahahaha
tapi, fret not.. aku telah mengsexplain kat dia kat tingkap kekekekek

AppleB said...

ija..oooo dia bebetul ka? ahahhahahahaha mrasalah arc dituduh tanpa bukti kan

Anonymous said...

haiyoo nyah.. agaknya jari2 mu atu panjang ka pendek??? harus cikneks cikcil kans..motiff kans nak tanyak lagih??

anw.. if makslah kans.. maks cikrabs sajork teruih.. *huhu*

Hazelsyd said...

Bat,

hehehe cikrabs terus ker nyahhh?? hehehehe

Sofya said...

salam H..

hehehe...soklan skema gak tu.

Hazelsyd said...

W'salam cikya,

tu lah kan cikya kannnn caaaayanggggg cikya! kekekeke

Anonymous said...

H..panjang mana yang u tunjukkan tu..? hehe..


Bok D

Hazelsyd said...

BokD,

hahahaha panjang pembaris pendek tu kekekekeke

Anonymous said...

enam inci je la ek? *lariiiiiiiiiiiiiiiiii*



DL

Hazelsyd said...

DL!

erkk no komen, no komen hahahaha ikut ko lariiiiiii kekekeke

Anonymous said...

*bebudak ni nak kena pukoi dgn pembaris ni...main lari lari plak*

Hazelsyd said...

hahahahaha dah kena marahhhhhh

kalau nak pukoi ngan pembaris pendek kami tak takut kan DL kannnn lalalalala hahahaha

Anonymous said...

sapa anon yg nak pukui kita dgn pembaris ni nork?

*stop lari. gi nyorok plak*

DL

Hazelsyd said...

DL,

aku taktau tp kalau ikut previous komen BokD la yg paling dekat..dia kot..kekekek jom nyorok dari dia jom hahaha siap nak pukoi kita lagi eks kekekek

Anonymous said...

hehehe...

ok wa dah dapat gelak kat laptop...seminggu tak gelak tau...

Bok D

Anonymous said...

huhuu

tuan tanah..

adeh adeh.. topic.. sesungguhnya mendabelkan meaning.. den nak convertkan 15cm ke inci japs.. kua kua kua..

tuan tanah..
mokacih ye.. den dtg tak bejemput nih.. motif sungguh makhayam nak cikrabs bai kans..


wadi nyer..

Hazelsyd said...

BokD,

hehehe i pon dok gelak gaks pepagi nih hehehe

Hazelsyd said...

Alo wadi,

welkam welkam!
datang ler lagi senang-senang

aii tau-tau jer la makhayams tuh kan...cikrabs tu feveret word dia tuh heheheh feveret word tau, bukan action hehehe err mu nak convert yer? convert bior accurate tau hahahaha