Thursday, February 26, 2009

Result conference fund yg aku apply tuh..

Aku dah dapat feedback on the funding yg aku apply kat school nih yg aku citer2 haritu tuh and the result is: successful heeheehee..alhamdulillah, syukur...dan aku mendoakan saper-saper yg sama-sama mendoakan aku haritu tuh turut dimurahkan rezeki jugak yer..

Anyhow, ni baru part of doa aku yg dimakbulkan Tuhan..ada lagi separuh lagi lom tau..ittew conference taktau lah paper aku accepted ker idak.. these two needs to tango together..tak dapat lagi satu pon tutop citer gaks laa...hrmm..sengap soh jer nih berita dari mesia tuh...hrmm...entah lah.. apa2 pon aku redha jer...option aku yg lain boleh apply conference hat lain pulak..no hal...anzmac ujung tahun kat melbourne pon ada gaks lagi optionnyer yg aku buleh guna fund nih...so see how.

Sekian bebelan aku di pagi yg hening ini...doakan kejayaan aku yer..dan lagi satu, aku dah consider myself done dah ngan proposal aku nih...akan submit this coming monday nih insyaallah sbb tgh nak final look kat questionnaire aku tuh utk di attachkan sama to get some feedback....so doakan segala nyer ok hat ni juga yer...

Wokesss happy weekend ols....ehh harinih khamis eks.. jumaat keliwon bak kata bat hahahah

10 comments:

Anonymous said...

assalamualaikum

syukran

insyallah paper nko accepted..
amin 100x





milo satu!!!!!
oppsss!!!!
milo kena boikot la
emmm....
teh o jer lah

teka sapa
mueh!!!mueh!!!mueh!!!

Hazelsyd said...

W'salam

kekekek bila dah mintak milo tuh ko la FUDH! hahahah len kali mintak air lain laks baru aku tokleh teka ko kekekeke

but thanks fudh for yr doa

Fudh kan???

Anonymous said...

maks doa tuk diri maks gaks supaya murah rejekinya + permudah segala urusan.. huhu* ehh tuk mu jugeks benonyer*..motiff x muahahaha..

anw takper cuba dulu yach.. yg lelain tuh urusan Allah yg FENTINGS kita sudah berusaha..
*Cammon u can do it*..

Hazelsyd said...

Nyah,

motiff sangat tuh!! hahahahaha

hehehe kidding aside, takper..kita sesama mendoakan rezeki masyukk tuk sesama eks.. that's wat frens are for kan? *tu diahh berfalsampah kekeekkeke*

thanks nyah!

tentangseseorang said...

okess sile banjer makan :p

Hazelsyd said...

Ady,

cettt lom tau lagik laaa

cekputeh said...

Yeay!! Aku tumpang hepi gituu..

InsyaAllah dapat tu conf kat mesia, tp ko kena usaha juga jumpa aku..bulan 7 lak tu, sah kena jumpa aku, tiup lilin sekali..hehehehe

Bila sebut questionnaire tu kan, terkenang 'kisah' dulu masa ko buat Master tu..hehe, ingat dak? Kisah penuh kegeraman and kepelikan..hehehe, sedih pun ada..betoi dak..

Hazelsyd said...

Wa,

hehehe kita tengok camana keputusan nyer nanti yer heeheh

owh citer q'aire tu eks..erm mana boleh lupa..tapi aku buat-buat lupa jer.. malas aku nak ingat..

hint kat aku lagi tiup lilin hahahaha

Anonymous said...

Ija,
in case ngkau blum tahu, kita blh mintak budget jugak dr kpt utk pegi conf. Skali sepanjang pengajian phd.

anyway...congratss

anom

Hazelsyd said...

Anom,

thanks a lot for the info..hrmmm bila laks aku nak guna bajet hat tu eks..hrmm...next year lah pulak hehehe