Monday, February 23, 2009

Toys

..i mean what i got myself yesterday...aku actually nak mencari suatu menda utk digunakan berkaitan keje aku nih....tapi biasa lah kan.mata rambang ku ini...


Aku memang ada masalah bila tgk buku citer/novel baik english mahupon malay....i just can't resist the temptation to get my hands on them...baca memang akan baca...no matter soon or later...gitulah.. masa kat mesia *baik masa dulu kala or masa balik cuti*..i'll always visit mph and get myself novels...*tp idak pulak aku gi cari buku berkaitan keje kannn :P*...so smlm udah ternampak ini buku-s..so grabbed them and add them to my collection of novels...my partner mmg paham sgt dah my pe-el yg gemor grab few books at one time instead of one at a time...yeahhh...ini buku sudah berada di rak kecik sebelah katilku huhuuuu..bed time story yeahhhh..


Inilah menda asal yg memang aku nak cari semalam... ni notetaker or recorder... aku memang nak guna menda ni utk presentation masa proposal defense aku...sbb aku nak dengo balik my presentation performance and also paling penting, aku nak dengo soklan2 depa tu kang... alaa biasa la kannn.. omputeh2 nyer accent and slang nih.. aku slow sket pick up but i dont want to miss their comments and suggestions nanti....and also, i thought it is worth it beli jugak coz i'm pretty sure i'll get involved with many, many more presentations after this.. sure punyer...walaupon soklan2 menembak atau memanah pasal keje nih kadang2 sakit hati, still aku rasa itulah yg paling penting dalam satu-satu presentations where the questions are actually helpful for work enhancement... so nak tak nak aku nak kena fokus & amik kira gaks soklan2 tuh.....and i thought just in case i couldnt get those immediately, might as well get this one to help me out...hrmm..so bebaik bila korang jumpa ngan aku nanti.. perbualan korang mungkin dirakam hehehe...


Gi ker JB HiFi...mentara si partner mencuci mata gi ker bahagian those tv-tv nun... aku seperti biasa melilau ker bahagian dvd... and ternampak GG season 7 nih.. aku mmg lama dah mencari season last nih dok takder jer... so nampak jer yg nih terus grab this one...menda2 gini kalo kat mesia aku ulang alik kat bt feringghi nyer pasar malam dahhh...habis yg nih aku tengah berpkir-pkir series apa laks yg aku nak follow nih hrmm....


Semalam sempat ber-lasagna bagai...actually susu fresh milk tu dah lama beli and tak terbuat-buat jugak.. ni dah few days nak expired baru kelam kabut buat.. buat sebekas kecik jer coz si amran tak gemor menda2 gini....so help yourself yach..

Wokesss daaaa..

16 comments:

Anonymous said...

assalamualaikum...

nko nih......
kan dah terliur...
ish..ish..ish..

tak paham wa...
mueh!!mueh!!mueh!!

Hazelsyd said...

W'salam fudh,

hehehehe alaaa ko terliur ko boleh jer gi secret recipe ker aper blasahh kannn aku nih tokleh hehehehe

buat aaa blog satu fudh, kasi aku jeles laks ngan roti dan pizza yg ko buat hehehe *abes aa aku pasnih pakat tingin pizza ajer heeheh*

aper yg ko takpaham tu fudh? hehehe

kyora said...

i read all four, rasa cam nak bukak tingkap waktu tidur malam so that vampire handsome bleh masuk muahahaha

Anonymous said...

yelah dah lidah belacan kans huhu..

memang pangai always 'tergrab' katanya..

Hazelsyd said...

Ky!

muahahahah dasar!! ko bebaik vampire kat townsville tu lain sket dari vampire kat ganu nun! :P

aku tak beli twilight sbb aku dah tgk movie dia heehehe so, kira cam ngelat aaaa and mengandaikan diri dah paham citer background dia hehehehe
*ni buat aku tak sabo nak baca nihhhh*

Hazelsyd said...

Bat,

kekeke mmg dia lidah blacan laaa heheheh

pangai always tergrab eks? hahahaha adoiiii

cekputeh said...

Hmmph..'tergrab' sungguh la tuu..hahaha..

Aku ni lak Ja, kena beli satu2..sbbnya, aku akan abihkan satu tu..tak leh tunggu2.. Tu aku pelik tgk org boleh beli 1 or 2-3 and baca sikit2. Aku tk bolehhhhhhhhhhhhhhh...kalo boleh berjaga, berjaga la akuuu...sbb buat aku teringat2..hahaha

Hmm..kalo baca buku vampire hensem tu, sah le aku tak tido 2-3 malam, menunggu vampire hensem dtg..tp serem pun ada ni...keke..

Hazelsyd said...

Wa,

heheeheh aku pon actually jenis baca satu-satu gaks tapi mmg kekdahnyer gemor beli few books sesiap.. dasar ter-grab sunggoh kan? hahahahahaha

tentangseseorang said...

layan citer korea snow queen plak. heroin dia lawoooo ooooooooooo

Hazelsyd said...

Ady,

tu diaaa cadangan bernas tuh hehehehe

tapi..tolong ler donlod kannnnnnn hehehehe erkk tp boleh ker send? hrmm entah tak reti! heehehhe

Anonymous said...

h

macam mana wa nak paham... seronok baca buku... pastu rakam suara lemak merdu nyanyi pastu tengok tv....
alih2 keluaq makanan
wa lapaqqq.....
he..he..he...

Hazelsyd said...

Fudh,

kekekekek takper aaa skali skala buat ko tak paham hahahah

lapaq? aa dah lunch time kann.. happy lunching!!

Anonymous said...

yg pertama, den tegelak dgn tergrab tu.. sama pesen le mu nih.. yg kedua tang percakapan dirakam tuh.. muahaha.. teringat lak tadi den dok dengar bebelan operator maxis tu dok kata percakapan ini mungkin dirakam. mula la pemikiran berseni dok bygkan mu yg jadi suara peringatan tu.. kah kah kah..

ummi of triplet said...

aku tgk movie dulu pehtu baru beli buku.
buku lg best....pehtu sambil baca leh imagine muka edward yg meletop tu

ahahhaha

Hazelsyd said...

Wadi,

hehehe tu lah den pon penin gaks ngan konsep ter-grab yg den dok gunapakai nih kekekeke

hahahaha pemikiran berseni eks? haa hat suara merdu-merdu yg bila nyanyi hujan mesti turun tuh ada la iras-iras suara den tuh kekekeke

Hazelsyd said...

Cik pah,

yer ker buku lagi best?? whoahh berbaloi beli nih gayanyer...errkk tp idok ler teman nak membayangkan si edward tuh kan hahahaha meletop yer? hahahaha ko nih kannnn

*missing-you-kind-of-hugs!*