Wednesday, February 4, 2009

Warning letter!

grrrrrr.......

Lemme start with that!

Semalam nak balik dari school as usual si partner amik...masuk masuk jer keter, dia terus tunjuk surat. Surat aper laks ni, aku tanya. Dia kata, warning letter kat tpt keje. Aku kata, what??????? Terkejutttt aku seyyyyy. Terus dropppppp hati aku. Aduhaiii....yer lah.. di zaman-zaman kegawatan nih ngan retrenchment being an option, mau tak riso ngan surat-surat-yg-mengganggu-ketenangan gini. Being a foreign employee, i would suspect that these ppl lah yg akan first nak kena retrench. Unless they're really skillful and valuable to the company. Jadi kalau boleh time time camni tokleh nak buat slack sikit pon. Kena maintain. Aku pon memang sokmo berdoa moga terus-terusan murah rezeki kami kat sini nih...

Aku bukak pelan-pelan surat tu..dreading to read actually. *sigh*....tak lalu hati aku nak bacanyer....Dalam hati aku, aduhaiii sian laki aku coz i think he's been very dedicated to his job, now what could be wrong? Aku tak lalu hati tengok dia bermuram..

..hrmphh....anyway, isi surat amaran tu...

Dear Mr dot dot dot *sirname dia*,

..bla..bla..bla.....
..we have to issue you a final warning....
...bla bla bla....
..for the reason of:
listening to abba

boleh gitu??? ampehhhhhh kisahnyer ni si patrick la menyakat si amran nih! Ropernyer depa dok gelak kat amran sbb kat mp3 dia penuh koleksi lagu-lagu abba & metallica. Depa jenis hip hop...cessssss....penat aku berkerut dahi baca surat tu dari mula...until dia nyatakan sebab musababnyer. Kussssss semangat aku smlm!

daaaaaaaa.

p/s: ky! are u okay there??

22 comments:

inang melati said...

ko buat aku debar haaaa..

warning tempat keje tu aku baca as ko yg dapat warning, as in dari msia as in regarding scholarship *aku punya latest nightmare, muehehehe*

by the way aku ok. ive been enjoying the rain so so much!! a taiping girl i am, rain always put me in joyful mood. of course bad for people yang kena cyclone tu. tsv terputus hubungan, main highway south and north. but dah getting better, hujan dah stop pagi tadi.. *melihat dengan hati yg down* n im pretty sure, in an hour or two, sun will be smiling down to us.

hi there, summer.



/aku nak copy paste ni jadi entry blog lahhh.. malas gua nak update... hee

Hazelsyd said...

Ky!

huhuuuu u are one brilliant lad! aku hanya cakap sebaris jer and u got what i mean eh? coz that's exactly what i'm referring to..hehe nice!

anyway, glad to know u are ok there..and hopefully the flood tak affect your place and working area. bila tgk berita tadi kat tsv terus tingat kat ko..

wokehh now, aku nak tau apa kisah nightmare ko nih...for me to be cautious..aku buzz ko kang.

Anonymous said...

assalamualaikum...

gigil lutut baca...




hampeh!!!!!
podah cit!!!!!

huahuahuahuahua.....
what the story mory 4/2????

Hazelsyd said...

W'salam fudh,

kekekek aku pon gigil gaks smlm hahahaha

4/2 harinih?
hehehe tenet aku masuk bill bulan baru..bulan lepas dah over the board..so lagi pakai lagi mahal bill sbb additional megabyte cajnyer lagi mahal.So start arinih bernafas balik laaaa..leh pakai sewenang2nyer hehehehe...idak la sengkak perut...tu jerrr kekekeek

ingat ko yer 4/2 nih hehe

Anonymous said...

you can dance, you can jive
having the time of your life
see that girl, watch that scene
dig in the dancing queen

hehe... amran sure knows this song well huh love!

*tiba2 i feel like dancing today!

jom dear! ahaks

Anonymous said...

*psst... guess yr wish has come true (refering to yr comments at my place!) hehe

thanks love!

Hazelsyd said...

Teesh!

really??? alhamdulillah..
glad to know this, dear..:)

hahaha pasai lagu abba tuh kan..dia tau la kot kekekeke

but really...glad to see u're smiling and in the mood again..

Anonymous said...

me oso like the dancing queen bah..
*jom sehati berdansa* huhu..

n itulah namanya KEJUTANS.. huhu *ehh af dah nak start kans*

Hazelsyd said...

Bat,

ko pon nak nari nyah?? kekekkeke

perlukah aku speku? hehehe

ewahh cakpong cakpong hahahahahaha

Anonymous said...

tudiah speku jgan tak speku kaedahnya.....

Hazelsyd said...

Bat,

ehhh idok laaaa..tak brani aku nak speku mak hayams hehehe takot kena perambat kangg kekekek

Anonymous said...

wakakakkakka adehhh
idakler maks bukan MakLampir okek tak kuar petir pun kaedahnya..

*nah maks ulur kuih lapis*.. motiff tak???

Hazelsyd said...

hahahahaha mmg motif bagi kuih lapis kat aku!!! kekekekeke

Anonymous said...

hahahaah .. jahak la abang2 yg keja dgn amran tuuu.

ni one more song for amran ya nork ...


Mamma mia, here I go again
My my, how can I resist you?
Mamma mia, does it show again?
My my, just how much I've missed you
Yes, I've been brokenhearted
Blue since the day we parted
Why, why did I ever let you go?
Mamma mia, now I really know,
My my, I could never let you go.


thee hee hee.

DL

Hazelsyd said...

DL!

owhhh ramai ropernyer peminat lagu2 abba yer??? hehehe aku jer idak kekekeke

missed u too nyah!! *muah muahhh*

tentangseseorang said...

wakakakakakakakaka!!!!!

Hazelsyd said...

Ady,

hehehehe

AppleB said...

muahahahhahahahaha..mek pun peminat abba okek. ringtone hp mek pun lagu dancing queen tau.

boleh la mek nyanyi lagu abba dgn amran lepas ni kan.

mu sila dok ketepi keekekekekeke.

Hazelsyd said...

Iza

hahahahahahaha

okesss aku duet laks ngan abg midi eks kekekekek *errrkk lagu per feveret dia eks??hahahaha*

Hazelsyd said...

Iza lagi satu,

ko bebaik minat sgt ngan lagu abba tuh takot esok ko laks dapat warning letter dari boss ko aku tak tanggung! kekekekekek

Unknown said...

Haha.. too funny!

Camne nak masuk kan down load lagu tu kat blog?? Citer sikit.. Hang download tak kena bayar ka? Kira illegal la LOL.

_Erin_

ps. Lupa nak sign out kan laki aku nih.

Hazelsyd said...

Erin!

hahahahahaha kezut aku memula!! sejak bila laks shah rajin mai blog aku nih kekeek