Tuesday, June 24, 2008

Kisah semalam

Hrm...camner nak start?

Okeh. Semalam aku dah submit the semester's last assignment *yeah the same ol' story*...alhamdulillah.....syukur.. selesai lah sudah semester ini... walaupon results belum dapat... tapi insyaallah aku tak repeat [read: re-do].. score tak score aku tak pasti...hadoihhh jerihnya aku semester ni Allah jer yang tau.. dan memang aku tak putus-putus berdoa moga aku kuat semangat melalui semester ni knowing that those kind of workloads this semester are my biggest weakness...dan.. alhamdulillah.. rasanya.. aku dapat melaluinyer dengan tabah *kalau tak tabah pon kena lalu jugak kan*... Daisy berulang kali cakap kat aku..."you are very tough"...in this context la....dan tiap kali Daisy or other passing-by colleaque yg cakap macam tu kat aku... most of the time aku jawab dalam hati.."sebab aku ada Tuhanku.."

Semalam jugak aku dah submit my draft conference paper pada sv utk dia review...ingatkan kot kot lambat respon nyer...boleh aku melepak2 lelama sikit but no, almost immediately.. basically he agrees with what i wrote.. just that he suggest i add up another para or so on intended methodology so that according to him it'd be good to get feedback in the conference on this as well. Initially, i just submitted part of the proposed conceptual model and arguments....So harini harus aku meng-editnyer dan by right aku patutnya submit balik kat dia harini.

Semalam jugak.....aku terima news.....yang menyebabkan aku dirundung masalah...yang menyebabkan aku tersepit ditengah-tengah... seolah-olah terdapat pagar berduri di segenap penjuru. Cehhhh!!! aku cakap berpuitis???? Apa ke kekdahnya..Anyway, masalah tu belum selesai tapi aku tolak tepi je dulu....malas nak pikior kata orang Perak <-- aku la tu *LOL*.

Whatever it is, thanks soooooooooooooo much Wa... for the tips and advice and tolong bukak jalan sikit... tapi... i decided to tolak tepi dulu buat masa ni.

Wokessss... sambung kirja...

14 comments:

Anonymous said...

ya...nawaitu kena fokus.

Hazelsyd said...

Yer Ady....thanks for the peringatan..

Kaktiny said...

tak nak share ker news yang tak best tuh?.. takper takper.. if rasa tak best nak share.. tolak tepi jer masalah tu..

semoga hazel tenang dan senang juga diberi kelapangan brhadapan dgn apa jua rintangan dan dugaan yer.. amin.

Hazelsyd said...

Thanks kaktiny!

Maleh nak pkir lagi hat tu hehehe..

Anonymous said...

ape ni?
wat saspensssssss jerrrr

Hazelsyd said...

Yatz,

hehe just ignore perasaan saspens ittew hehehe

ummi of triplet said...

ko pi ke snowy mountains trip tu
derang buat sunday-monday....i cannot la. monday kelas whole day tghhari sampai malam....cissssssssss

Hazelsyd said...

Cikpah,

Memang nak pegi dan menunggu email depa ni lah....ko dah dapat time table for next sem ke? Aku ada kelas gak next sem...

ummi of triplet said...

email depa dah bagi kan. aku email sal dia kata mmg dah finalise tarikh 3-4hb august. aku isnin jerk kelas 12 tghhari sampai 9 mlm. timetable mmg dah kuar masa enrol

Hazelsyd said...

Apa nih? Ko jangan nak nakutkan aku.. dah buleh enrol ke??

ummi of triplet said...

ayoooooooooooooooooooooooooooo

dah berzaman okeh

Hazelsyd said...

hahahahahaha

aku mana tau.. sblm ni graduate officer yg buat semua tuh kekekekek

Ayu Mohamad said...

ija...
ngape nyaaaa

Hazelsyd said...

ayu!!

Adoi masalah lah. Nantilah citer ngan ko. Weh aku dah hapdet dah tu. Gi refresh