Wednesday, June 25, 2008

Tamatlah sudahhhh

Tamatlah sudah Semester 1 2008 dan jugak second semester untuk aku. Anzmac paper pon sumer udah submit electronically. Accept or not tak tau lagi...tapi tanggungjawab sudah dilangsaikan..

Balik dari skool semalam......aku terus ajak Amran ke ..... *teka 1 saat* hehehe.... mana lagi.. Arncliffe lagi daaa hehe sebagai meraikan kemenangan aku untuk semester ni... menang ke? hiks! So aku order jenis burger lain pulak kali nih.. San Francisco.... I was contemplating between Philadelphia atau San Francisco...beza nya cuma Philly tu lamb.. San Frac tu chicken... tapi memandangkan ada cheese jugak dibubuhnya.. I opted for SF dulu this time. Sedappppppppp!! Largeeeeee one as compared to Chicken Schnitzel last time... and tasted even better sebab the filling is marinated chicken, with mushrooms and other veges like capsicum, then mayo then cheese. Seperti biasa, a huge meal like that, I couldnt finish it.. bawak balik almost half of it lagi! And itu charcoal chicken is of course a must! *jugak reason naper tokleh abes itu burger* Amran?? Dia seperti biasa...always stick to the one he likes one.. *takmo try* so still amik Chicken Schnitzel jugaaa...tapi lagi half yg aku tak abes tu, pagi ni aku reheat and dia balun for his breakfast.

The rest of this week I decided I should just lepak-lepak. Kemas2 meja yg macam tongkang pecah ni.... basically do manual filing.. tau jer lah masa kelam kabut ngan assignment, sumer article dikeluokan dari file dia.. sbb involves cross-reference...now nak clear up balik la kekdah nya...tapi akan dilakukan dengan heaven skali! My folders in this PC juga aku nak clear up kan.. seperti yg aku citer haritu.. tunggang langgang aku nyer file merata-rata where for one final version of assignment ada lebih kurang 5 drafts each on average. So nak delete jer draft2 tu sumer. Nak kena contact xoxo balik nih sbb dia ada advice buat briefcasing haritu *masa aku buat entry on ke-tak-organize-an aku tu*. Then start next Monday, back to work!

Plan cuti-cuti OZ... Well...insyaallah akan kesampaian ke itu Snowy Mountain. Syoknyerrrrrrrr.....then occassional weekends.. sure nak gi outing one..perhaps one of the weekends in July, we'll go to Newcastle *mungkin la.. belom pasti*, about 2 hours drive. *Ehh ilham, SM tu more than 2 hours drive tau, haritu aku cakap 2 jam pulak...sbb jauh lagi dari Canberra*. Ingat nak gi Featherdale Zoo *belum sampai lagi ok!* gak one of the weekends..tengok camana....and insyaallah one July weekend juga ingat nak buat makan2 sikit..nak check out dulu whether and when Ustaz Zuhir available....

Huhuuu baru rancangan jerrrr.. taktau le jadi ke idak... yang pastiiiii 13 July adalah hari yang sangat penting!!!!!!! Yerr.. kenapa??? Amran ada tournament badminton for malay Sydney associations...ngeh ngeh ngeh.. ni pon kontroversi gak benonyer awal2 haritu...iskk... Amran kena tarik sana sini ....sebab he is neither a student here nor working in Malaysian organisation here, so he is like tengah2 gitu...tapi dia ni pulak..bila orang tanya nak masuk team mana... dia boleh jawab... "tak kisah, janji main badminton" ...*sebab badminton ni passion dia* aku la hangin dengo nyer..buat jer la decision kan opssss...last last aku buat keputusan boleh??? hehehehe

ok daaa.. nak chatting pulak!! hahahaha

18 comments:

Anonymous said...

aku terjeles lak ko nak pi coti..jeles jeles jeles...bestnyerrrrrr

anyway congrats dpt harungi semester 2.

arc

Hazelsyd said...

Thanks arc! hehe aku lak awal awal lagi jeles dah ngan plan korang ke Balok hehehe

Anonymous said...

wohhhhhh bile berjalan tuh.... ingat2lah sobenir untuk adikmu yang hensem lagik manja di mesia nih. ahahahahaha

Anonymous said...

maks pung nak numpang jeles bulih dak?? hoho

paperpung semuga gumbira yach..

Hazelsyd said...

Ady,

hehe insyaallah..insyaallah..tp nak kena face-to-face utk hand over eks.. nyorok kalu.. kak ija framekan ajer la apa2 sobenir tuh :P

Hazelsyd said...

Bat!!

hehehe sila lah jeles yerrrr kernaaa ku udah puasss jeles ngan org lain hikhikhik

ummi of triplet said...

melelehnyer baca description burger itu

kat mana kedai nyer ni....

*minggu depan nak makan double cheeseburger, mushroom burger, dominos pizza, kfc hot and spicy etc etc etc etc etc etc etc etc

Hazelsyd said...

cess cesss cessss!!!

Kalo ko naik train, ko stop kat Arncliffe nyer stop. Memang betui2 depan stop tu. Naji's charcoal chicken ke apa nama kedai dia.

Anonymous said...

tu dia aihhhh... yezzzaaa... tumpang gumbira.

jangan lupa beli ole2 untuk saya ye...

aliyahaznin said...

wah wah wah

tahniah ija!

sama pulok la hari tournament amran tu dgn tarikh kawen aku yer...


*otak ingat kawen je ni ija wehhh*

Hazelsyd said...

Sue,

hehehe insyaallah *entah bila ler nak balik tu entah*

Hazelsyd said...

Put,

kekekek ko tu.. sumer dah pasal kawen dah dalam kepala tu hahahah ok aa tu.

Thanks!!

ILHAM said...

H,

ko gei lar Pulau Tasmania ekk...dulu aku belajar ilmu alam mesti ada soalan pasal Pulau Tasmania neh....

atleast ada gaks kenalan wa yang dah sampai Pulau Tasmania....pastu ko letak lar gambar jeti pulau tu ekk kat blog ko neh....

apa apa pong, ko kena melalak beb..jgn duk bilik aja...gei terokai setiap inci australia neh...buat comparative study ngapa aweks aussie terrel sports...ngapa australian nei very determine sikap mereka...

duit boleh carik, paper kantoi boleh repeat...hehehe...tapi pengalaman tu tiada ternilai rega yer...

Hidup Turki!! Go Turki Go!!!!!!!

Hazelsyd said...

Ilham,

Insyaallah aku travel nyer around OZ nih.... actually Tasmania is in my list already hehe a long list I would say...sampai ke seberang NZ nun..kalau ada rezeki lebih...

Ayu Mohamad said...

ija bestnyaaaaaaaaaa
pasai apa aku terliuq baca pasai burger tuh tatauuuuu!

Alinlai said...

selamat bercuti2 OZ... aku suka cuti2 ni... hmmm bilalah bleh ke sana ye? kwang kwang kwang

Hazelsyd said...

Alin,

hehehe tepuk dada, tanya selera hehehehe

Hazelsyd said...

Ayu,

kekeke mmg sedap ayuuuu heheheeheheh.. tapi ko kat sana lagi makan sedap2 aku dengaq!