Wednesday, October 8, 2008

Back to work kengkawan huhuu

cewah cewahh..tapi aku macam nak cari excuse jer lagi boleh dak? hehehehe

Aku takleh tido la pulak since kelmarin...hayyo....smlm balik dari school terus mau siap2 utk tido...tapi mata tak lena, but badan is aching...hrm...so bangun balik buat hot choc...then tido balik...on and off gitu....siap rendam kaki dlam air suam lagi ikot petua si ayu tu haaa kekekekek ni weng weng nih.

Semalam nothing much.....in the morning..boss datang and we talked lamaaa....well idak ler lama sangat kot.. but had some fruitful discussion la pertaining to my defense nih....suddenly he asked me yesterday .."have u started thinking of the date to defend?"..ahaaa and i thought that's encouraging enough when all these while he kind of keep on putting it behind.....so aku cakap, targeting for january..he said, january and february will be a quiet time for the school.. everybody's going away..hrm...so he suggested march...oklah ...walaupon tak meet ngan my target that was set earlier *plus i'm not convinced myself that i can get things done by january*...there's blessing i suppose..at least..ada nyer dateline ni aku suker sbb aku nampak ada line disitu kekekeke line tuh! korang tau tau ajer laaaa kan bila aku keje tanpa dateline huhuuuu...a forced dateline works much much better than self-imposed dateline bagi aku yg tak berdisiplin nih heheheh.

Tu jer lahhh..undangan open house raya masih datang mencurah-curah hahahahaha mencurah2 tuh! sure tak tolak nyerrr kekekekeke...thought utk haplod gambo sorang colleague aku yg baru hehehe but then, tak jadi lah huhuuu.

p/s: ehem! walaupon tajuk bunyi sebegitu... aku actually dah mula dah nak rangka2 & plan2 apa2 pojek mega nih *weiii bukan preggie ok!*..coming soon huhuuuu!

18 comments:

Anonymous said...

assalamualaikum

*komen tuk entry bawah*

lawa pinggan mangkuk tuh wei!!!!

tak kira besday wa next week nko kena hadiahkan di angin lalu
hehehehee..

Hazelsyd said...

Fudh w'salam,

heheh thanks....owhh utk ko ekss... di angin lalu laagi aku sanggup hadiahkan hehehe

sat sat.. bila spesifik besday ko nih? aku tau oktober.. 25th? 27th? cakap weh

Ayu Mohamad said...

Ija..
semoga semuanya selamatsss.. aminnnnnnnnn...
amacam bleh lena ke mlm tadi? hehehe

Hazelsyd said...

Ayu,

thanks....

erm.. tak berapa boleh nak lena...org kata kalau susah nak lena banyak dosa eks.. aduss..banyak dosa agaknya aku nih eks...

Anonymous said...

bukan ker...akak cekap buat disaat-saat akhir? muahahahahaha...kalau dateline besok pun ok apa?

Hazelsyd said...

Ady,

ahaks!! harussss la kann hahahaha

Anonymous said...

**erm.. tak berapa boleh nak lena...org kata kalau susah nak lena banyak dosa eks.. aduss..banyak dosa agaknya aku nih eks...

October 8, 2008 11:31 AM**


o'oohh... betul ker apa depa kata tu beb? agaknya samalah dengan i ni - byk dosa jugak kot!

huhuhu

Hazelsyd said...

teesh,

entah lah u... masa i buat degree dulu ada my fren cakap kat i camni sbb dia sokmo susah nak lena..so dunno..

psstt pstt..sebenonyer penat pon sama!, minda think of things pon yer..one thing for sure, one of the reasons, i'm exhausted nih yg lom recover

Anonymous said...

hahaha siap quote tuh bukan preggie bagai.. yelah maks addinch speku kaedahnya..

anw welcome back yach.. back to square..

kalo giteww meks lagilah banyak dosa kans.. adehhh ari2 tido lewat katanya.. camno dehh??

Hazelsyd said...

Bat,

hayyooo aku dah bawak ajaran sesat ker nih??? owhh tidak! tidakk!! *berlakon sket* kekeke


yeahh.. bawak2 ler sedo diri aku nih hahaha

Anonymous said...

hazel...

tingkap boikot i lagi!! semua comment i tak lepas! i boleh tgok jer u all, tapi semua i tulis terpadam di angin lalu.... huhu...

pls say hi to DL and fudhla or sesapa yg ada kat tingkap yer! i think i kena tutup tingkap dulu dan terjun balik pas tu!!

Hazelsyd said...

teesh,

i dah sampaikan.. we'll be waiting.. tp kang kol 3.30pm i ada seminar.. will be away

Anonymous said...

hazel,

thanks dear! i dah boleh nenggek dah!

so how's the seminar? u lalok tak tadi? hehe

Hazelsyd said...

teesh!

lalok teesh!! lalok amatz! hehehehe

tp elok keluo jer dari bilik seminar tu, segor kemain mata i nih huhuuu

Anonymous said...

hazel,

biasalah cam tu... kalau tidak, tak normal tau!!

dah dekat kol 6.00 ek kat sydney? cepatnya malam... best ek!! hiks

Hazelsyd said...

teesh,

ha ah..tp ni dah mula nak stretch dah siang ni...

err.. i tak baper gemor cepat malam ni.. sbb ala-ala psiko nak tido hahahaha

Anonymous said...

uwaaaaaaaaaaaaaa...... aku suka tgk pinggan mangkuk ituuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...


ahkak Limah

Hazelsyd said...

Limah,

suka eks? thank u thank u hehehe