Thursday, October 16, 2008

Bernado

Semalam aku dah start bina measurement scale untuk item-item yg aku akan guna dalam model research aku...one down, 10 more to go. Kan aku cakap nak work on methodology...bila aku selak-selak balik what i have done on this part months ago..rupa2nya sumer masih relevan dan significant, so tak banyak yg perlu di tukor...cuma tang measurement jer. Now aku tengah mencari lagi nih, malaysia punyer product-based online communities. hrmmm..satu kojer gaks nih...

Si bernado yang baru-baru ni kena sound ngan sv dia dan kantoi sedang goss ngan aku, tak abes-abes lagi berciter pasal hal tu hehehehe. Actually the reason why dia ada sket vengangs ngan sv dia sbb depa ni kind of ada disagreement on how things are supposed to be done...bernado ni dalam dia baik-baik pon ngan aku... in the sense, been helping me la kat sini..ganti si daisy nun..kadang-kadang sinis jugak orangnyer..sabo jer lah aku..so kadang aku maleh nak layan dia..kekekeke aku pasang headfon jer laa nih..then buat kojer...peh tu kejap2 dia sound aku laks tu..."how can u read when u're putting sounds in yr ears.." ek elehhh sabo jer lah aku mamat nih, suka aku la kan kekekeke. Tapi dalam sinis-sinis tu, sokmo ajer dia offer aku coklat cadbury...aku always politely decline..."no thank u bernado.." and dia akan balas.."come on, take it H..i know u want it, just take it.."..so aku pon blasahhh la kannnnn sbb mmg suka coklat pon hahahaha.

Hal keyboard aku yg baru2 ni kan... aku kan pakai temporary keyboard yg pinjam kat pc lain...so aku idak ler tuko balik ke keyboard asal aku..sbb dah selesa ngan keyboard pinjam tuh... dia mai kelmarin.. dia yg ngingatkan aku..."let's try on yr keyboard if it works.." cesss..sabo jer..aku ingat nak pakai terus jer keyboard pinjam aku nih kekeke.. baik dia nih, walaupon sinis orangnyer. Kelmarin dia cakap kat aku,..."H, it's okay if u wanna pray here instead of at the roundhouse *surau univ*. Sebab aku kalo masa dia takde, aku semayang kat sini jer..tp bila dia ada aku gi kat roundhouse...understanding mamat nih. I think he's interested in ppl's culture lah. I should learn more from him lah.

Oh ya...smlm dalam aku sembang-sembang, aku cakap kat DL ptg smlm.. takde saper ke nak buat open house mlm nih *smlm* sbb aku maleh nak masak..kekekek..kena gelaks ngan DL hahaha..tapi kan DL.. masin lah weh mulut aku...smlm si Sal ajaks makan kat umah dia elok aku nak balik umah tu... fuhhh blasahhhhh hehehee.

Wokesss.. tu jer.. ptg nih ada kelas....2 more classes to go.....in fact, lectures are over... ni major project presentations ajor... and my turn next week tuh.

Okesss daaaaa.

6 comments:

DeLinn said...

errr bernado tu single lagi dak? hiks!

Hazelsyd said...

taktau nak kata single ker dak.. tp kalo ko baca entry aku masa time time raya hr tu, aku ada hint hint spekulasi aku pasai dia hehehe

DeLinn said...

owh gayyyyyyyyyyy???

DeLinn said...

on 2nd tot, ko tak baik tau speku2 kekekekeke. apa kata ko tanya lagi? ahahahahah *mode cik wokz*

Hazelsyd said...

hahahaha entahhh aku speku jerrr... maleh aku nak tanya lebih2

cekputeh said...

tanya aje lahhh...hahahhahaha

aku lak jadi cik wokz..kekeke

Eh, hensem ke mamatnya? *angkat2 kening*