Thursday, October 23, 2008

Presentation

Presentation harini...wohoo last class last class!! hehehehe sexcited tuh. Aku idak ler pulak prepare2 bagai this time nyer presentation....ntahhh...prolly sebab menda nak di-present nih is on tourism kot..blasah jer lah kan hehehe...Paperwork mmg kitaorg dah siap last week lagi..although submission esok..senang buat siap awal2..tinggal lagi dok pass from one to another and last skali kat aku last friday utk buat final proofread and editing.Tu ajor...so kang aku baca2 balik la sesikit..*sesikit lagi tuh*.

Harini patutnya ada Honours Colloqium belah petang after lunch....normally aku suker gi attend sbb sajer sajer nak dengo apa topik and research depa2 ni buat...tapi rasanya not this time lah..meks kan ada presentation kekekekek..oh btw, sblm aku kena query laks kang, honors colloqium ni adalah bebudak honours degree kat sini *satu ostolia,..mmg sokmonyer univ aku nih hosts program nih every yr* present depa nyer thesis..honours degree kat sini..hanya bebudak degree yg final sem result depa 1st class ajer yg akan ditawarkan utk sambung another 1 year and dapatkan degree with honours..idak kalu, their degree hanya atas nama degree ajer. Beza kan dari mesia? yer beza..and kat sini kalau bebudak honours tu mmg ala-ala superstar la..sb mmg budak pandai! *aku dulu degree BBA with honours gaks...tp rasa-rasanya jauh panggang dari api ngan depa-depa nih*. One yr of honours program tu depa join ngan kelas we all *masters and phd by research level* ..yg 4 core subject yg power power susah *yg last sem aku amik tu* and mmg depa perform la.

Okaylahh....owh smlm snowing kat Katoomba, Bluemountains..padan sejuk yakmat pon...and smlm hujan lebat seharian....ramai pakai baju winter balik...aku on kan heater balik...sib baik pakai sweater smlm....tapi harini nampak cam panas molek balik dah...huhu...weather yg sunggoh unpredictable these days...

Okess daaaaaaa. Pada yg tak berapa nak sihat tu or baru recover dari demam, food poisoning and etc etc...ku doakan kome kome sihat2 ajor yach...

12 comments:

Anonymous said...

mesia pun hujan sokmo. kedah dok banjir lagik nih

Hazelsyd said...

Ady,

tu lah..owh ni dah nak hala ke ujung tahun eks...nak ke tengkujuh gamaknyer kot huhuu kelantan riso dah nih...eh johor pon riso gaks..

so jangan main ujan ekss nanti demam..hehe

awal brother amik no arini eks..kekeke..

Anonymous said...

hazel,

today ek? goodluck beb with the presentation!

wah!! suker nampak bila sebut "last class last class!!" tu. you mmg student sejati!!

all the best ok!

Hazelsyd said...

Teesh,

heheheh memangggg student sejati beb! right from classes down to assignments hahahaha

Thanks beb..insyaallah ok tuh kang hee hee hee *ni pon pe'el student sejati gaks ni kekkee*

Anonymous said...

nyah,

gud luck yach.. ingat pesanan maks okes.. *konfidensi*..hiks..

c u next weeks.. *hugs*

Hazelsyd said...

Bat!!

Thank u bat...

c u next week gaks..gonna miss u beb *over la kannn...raya haritu survive jer aku! hehehe*

cekputeh said...

Adoii...ja, kalo ko nak tau, column comment ni dok terpasang je kat pc ni dari pagi yg aku berYM dgn ko tanpa dapat aku menaip komennya sehinggalah ke petang ni..heee..sabo je lah..

Aku pun lupa dah apa nak tulih, kena baca balik ni..hahahaha

Oooo...good luck ya! and kat sini pun cuaca panas tidak sampai ke petang, and mendung semestinya hujan. If dh cuaca mcm tu, malaysia di landa musim sakit sekrang ni...hehe

Anonymous said...

good luck Hazel.

Bok D

Hazelsyd said...

BokD!!

Wahhh panggei i hazel yer hehehe i like!

Thanks bokd..ni dah setel dah nih..okeh jer sumernyer..alhamdulillah...

Hazelsyd said...

Wa!!

Tu ler diaaaa..aku dok nunggu dari siang tadi hahaha

takper takper..no worries one.. bz lah katakannn hehehhe

Norae said...

salam ija...

kat kelantan hujan jarang2 jea turun.. belum nak banjir lg.. kl lak.. hujan turun japp, terus banjir kilat.. huhu..

good luck utk presentation.. mesti best punya tuh.. :)

Hazelsyd said...

Nora,

ooo gitu eks...

thanks nora...ok jer semuanya smlm..alhamdulillah..