Friday, October 3, 2008

Raya ketiga

Gambar-gambar raya pertama..










Semalam aku dah masuk opis...sunyi sepi environment aku....i mean cyber environment...ym list aku pon clear jugak hehehehe...so basically aku just finished up my assignment..*lom abes lg pon*.. plus ada discussion gaks smlm kejap....owh yeaa...si bernado ni pindah dok sebelah aku nih ha pulak...dok tempat daisy yg lama...pakat rajin lagi la aku bersembang ngan dia....owh DL!! aku dah ter-slip *konon* tanya dia pasal partner dia.. whether dia single or not huhuuuu.....camner eks aku tanya haritu...*jap pikir*...ahaaaa.. hr tu pasu2 si daisy and heather jatuh dari window pane ke carpet bawah.. so berderai tanah bersepah....only 2 of us ada kat sini, both of us were quite surprise...tingkap sape bukak tah over the weekend tak tutup.. so si bernado ni terus amik buh balik dalam pasu... so aku pon masuk jarum la sikit....

Aku kata dgn gaya ala-ala casual laa macam tak penting laa kan....
"erm..bernado, u love plants eh? u have such a soft heart *cececece ayat intro aku kekekeke*

"are u still single or have someone back home or here..."

hehehee dia laks ngan tersipu2 jawab sambil ngelak...
"i can't really tell u....it is something that your religion will not accept"

.. tu diahhhhh that really caught my attention tau!! Stop sampai situ jer sbb aku tak gemor bertanya mende yg org takmo bagitau..... tp aku macam nak speku either stay together or dia ni gay kot, boley dak??? jahatt aku! hahahahah.

Anyway, tuko topik. Semalam lepas maghrib gi beraya umah emelia & shahril dan fizza & hisham....bertembung ngan insan & lia, yanie & farid and another couple, sue. Lepak2 kejap then balik la....biasa2 jer...masa masuk jer umah emelia, si insan nampak aku dtg ngan amran, dia terus cakap..."baru lerrr senyum sampai ke telinga..." then aku sahut laks kat insan.." aku dah ngadu kat amran tauuu 2 pages long nyer report!!" gelak beso member hehehe..joking joking jer kan insan..maaf zahir batin eks....

...owh ya..dapat 2 belated kad raya from DL and ady... thanks ols! Bila dapat kad si ady, aku tersengih-sengih sbb dia address aku as..."my beloved sister" huhuuu okes my beloved brother, thank u yam leaf for the card!...dan bila dapat kad si DL laks aku terkekeh-kekeh gelaks sbb dia address aku as.."gojez hazeliza haron" hahahahaha gojez tuh! sib ejaan dalam bahasa melayu... idak kalu, buat malu aku jer weiiii sbb admin asst tu mesti kata dalam hati.."dream on!!" hahahaha. tapi mmg aku gelak giler lah baca smlm kekekeke.. seperti biasa, chop lipstick mu tu dah jadi trademark ko kannnnn.. ni lipstick apa laks wei?? lancome? dior? ke avon? kekekeke whatever it is, thank u so much!!

wokes la....tu jer.. daaaaaa


3 comments:

cekputeh said...

Ja, Selamat Hari Raya ya...

Cantik baju raya ko, tp mcm seakan2 dgn kawan ko tu..hehe..kan..kan

Ok, semoga ko dpt menikmati Hari Raya yang meriah walau di perantauan!

cekputeh said...

Ja, Selamat Hari Raya ya...

Cantik baju raya ko, tp mcm seakan2 dgn kawan ko tu..hehe..kan..kan

Ok, semoga ko dpt menikmati Hari Raya yang meriah walau di perantauan!

Hazelsyd said...

Wa,

Baju tahun bila tah tu..tapi jarang pakai sbb songket kan....ha ah memang macam nak sama ngan kawan aku tuh...

Raya,boleh tahan laaaa

Ok bye Wa!