Saturday, October 18, 2008

SEM workshop III

Semalam badan macam ala-ala tak berapa nak sihat balik....dunno..cuaca dah mula panas kat luor kot gamaks nyer yg jadik cam nak demam balik....tp...come to think of it, aku rasa hat baru2 ni nak demam tak keluo kot sbb tu ler..ntah...so aku dah gi ler farmasi beli ubat 3 in 1, cold + flu + cough sambil2 dalam hati kata.." ni kalo ponteng workshop esok *harini* pon cun gaks nih hehehehe"...So, balik ajor, dinner bagai, telan obat dan zzzzzzzz.

Come morning tadi, feel a bit better so pegi gaks la workshop tuh..sayang beno nyer nak ponteng hat nih...for reasons mentioned in earlier entries. So, berpergian gaks la aku tadi.....homework aku tak buat setelah aku survey kengkawan sumer pakat tak buat hahahaha tengok2 mmg dia tak kisah pon.. sbb dia yg bagi jawapan terus kat board huhuhuuu...well, dalam aku dok ingat aku sure tak leh pick up apa yg akan di ajor harini sbb badan kurang sihat serta tidak revise...surprisingly..cair jugak la otak aku tadi...lupa nak makan obat sebelah pagi.. so sampai kol 10am lebih gitu..badan down balik...baru kelams kabut nak makan obat... in about 2 hrs time, obat ittew mula kasi effect so ini badan sudah mula melayang-layang seperti jugaaa otak aku yg mula melayang-layang hahahaha...so, sampai lunch ajer then aku chalo dah. Balik umah, badan mmg melayang-layang tahap gaban....ekoran full effect of that obat.. maka, dengan heaven skali aku tidoq siang! huhuhuuu.

Wokesss..dah tidoq siang nih, hopefully boleh stay up utk study.

..owh yea...sebelum aku terlupa kot kot aku tak hapdet esok..

..birthday of special person esok...19.10.08

Happy Birthday Bear!! where ever you are in this wide, wide world...wishing u success in everything you do, amin...amin..amin...


4 comments:

Sofya said...

salam H..

jgn makan ubat banyak2..kot2 la pembawaan..hiks
turu kena cukup..

anak cikya pun tgh tak larat tu...*cucu ke 3 weyy*..hehehe

Hazelsyd said...

Cikya,

hehehhe pembawaan exam nih cikya..

oo yer ke nak dapat cucu lagi? nice!makin meriah family cikya nanti tu...

Norae said...

salam eija..

minum air masak banyak2 & take care..

Hazelsyd said...

Nora,

Thanks..i will... ni ok dah sket nih..