Friday, October 3, 2008

Petang raya ketiga..

Harini macam biasa ada kat school.....mungkin sbb biological clock ni belum berubah so dalam kol 4am lebih gitu senang jer terjaganyer pagi tadi.. sokmo2 around 3am terjaga gaks..macam masa2 bulan posa haritu..tp maleh nak bangun. Subuh pon masuk awal and habes pon awal.....kol 5.20am plus plus gitu, dah naik matahari yewww... but i like!! Aku suka siang yg panjang...sbb kalo time winter, walaupon baru kol 6pm tp dah gelap, isyak dah..aku pon jadi ala-ala psiko nak tido dah hahaha. Some more, aku nak perabihkan assignment pagi tadi.

Anyhow, disebabkan bangun awai terus ke school tadi... masuk kol 1pm lebih gitu mata aku pon mula la terpisat2...so aku terus balik umah awal..tido..zzzzzzzzz heaven! siap mimpi2 lagi!

hrm.....mood cam out laks kejap.....wokes nak perabihkan asainmen nih.

No comments: