Sunday, October 26, 2008

Club raya do

Majlis ni dilangsungkan di rumah Sal and Sazly kat Kensington...memang we all thankful for their willingness guna umah depa for this event, umah depa ada backyard...kat sini kebanyakan student dok kat apartment unit ajor...kalo yg ada backyard tuh harus mahal..unless rezekilah sesaper yg dapat yg murah tu.

So, ramai yg datang semalam...and nampaknya macam ramai org-org baru and some org-org lama but very few senior-senior. Memasing bawak potluck seperti yg dijanjikan and very der meriahs occay makanan-makanan ittew...and sumer sedap-sedap belaka. Aku stay sampai sudah majlis jugak although aku idak ler tolong kemas-kemas pon..instead aku gi lepaks menyembang!! kekekekeke. Food mmg banyak lebih, so beramai-ramaian lah tapau food...as for me, aku tapau soto ittew lah..yg sunggoh sedap, trademark si Sal..and also bawak balik sket sambal tumis ikan bilis, hasil kerjatangan si Wai yg katanya sedap skalik tp pedas!,..tapau sket sbb ada lebihan pulut sket kat umah nih...

Tu jer lah...esok sambung. Here are some piccas...




...asyik2 ter sedondon ngan yanie walaupon tak berjanji..raya 1st hr tu pon nak ala-ala sama gaks... ish ish ish..mmg berjodoh tul! hehehe










2 comments:

DeLinn said...

weh, aku nampak ko dah kurus!!

Hazelsyd said...

yer ker?

tah ahh..tu camera trick jer tu hehhe

kang aku upload lagik eks eks eks hehehe