Friday, October 31, 2008

Exam's over..so siapakah dia yg aku jumpa??

Citer pasal exam dulu...

Erm...kalu diikut2kan rasa rasa cam boleh buat laaa....rasa rasa cam konpiden laaaa...rasa rasa paling tidak pon leh lepas passing marks 70 tu laaaa...tp tak baper berani nak cakap laaaaa..so tunggu ajer laaaa hehehehe...anyway, dalam aku riso riso aku ingat ke dak main points... kekdahnya soklan tak banyak tanya fakta atau concept pon..tak banyak..lebih pada general la soklan dia.. yg perlukan aksi goreng menggoreng...

Tapi yg bestnya satu soklan esei yg aku dok bincang ngan member aku mlm tadi keluo siuttt..hanya beza pada product nyer ajer.....huhhh tp apa2 pon alhamdulillah laa...

Sesubuh sepi'i tadi pulak.. bangun untuk revise revise sket last minute...around kol 3.30am gitu..and seperti biasa si emelia ada online... sokmonyer selama aku dok bangun study pagi2 sepi'i tu dia mmg ada online.. jadi laa buat buat segor mata nyembang2 sket..dia dok rotate ngan husband dia yg student gaks..dia tido dulu, hb dia study.. then hb dia tido.. dia laks study....biasa la.. ada anak sorang....tu yg sokmo terjumpa dia jer online time time yg aku online pepagi tuh...anyway...kekdahnya masa dalam dewan exam tadi.. masa nak masuk kena amik kad ber nombor random supaya tak dapat dok dekat2 member... kekdahnya si emelia boleh coincidently dok sebelah aku.. huhuuu sumber inspirasi sunggoh..partner in crime subuh2 pagi...dan happen ter dok sebelah laks tadi.. nice!

Wokehh.. so siapakah yg tegur aku haritu? hee hee hee..

Dulu-dulu aku penah amik satu kursus nih....and masuk dalam satu kumpulan yg sama...with this person laa..so kind of close gaks la masa tu..biasa la kann bila dah dok dalam satu group mmg le close jadinya...tapi soon after that terputus hubungan..dia bawak haluan dia.. aku bawak haluan aku laaa...lost contact..tak ter-ambil laks contact number...

Tapi kisahnya dia datang sydney hari isnin lepas ngan few colleagues dia...terkezut dog aku sbb mmg ler aku tak sangka amat amat utk jumpa dia.. and the fact that dia still ingat and recognize aku...how nice....nama dia..ija.....nama betui dia Dr ariza..hehehehe...mmg siap berpegang-pegang tangan lagi depan cashier taste of thai tu hahahaha punyer le sexcited memasing hhehe

Ok..tu jer lah....weken ni plan nak lepak ajerrrr..owh ya.. erm.. actually i have 2 issues to think about and make decisions on...so esok dalam aku lepak2 tu.. boleh la aku ponder menda2 yg baru datang nih...sblm ni aku dok tolak tepi dulu..fokus pada exam dulu......

Wokesss daaaaa...happy weekend ols!!

9 comments:

Anonymous said...

lepak je wiken???

balik tepeng jom. kait moktannnnnnn

Hazelsyd said...

Ady,

hehehe lepaks!!!

balik tepen ker weken nih?? moktan?? ermm sajer nak kasi kempunan eksss!!

Hazelsyd said...

Dear friends,

Thanks ols for the sms, wishes and help on my exam nih..

Anonymous said...

hazel,
someone like u ni, sure tak mudah orang nak lupa beb! sweet pulak tu!

dr ariza ni pompan kan? hehe..

glad u went thru' the exams with confidence!

Hazelsyd said...

teesh,

kekeekek dalam puji puji i tu, sempat dia selitkan soklan cepumas tuh! hahahaha

pompuan laa dear.. idak kalu, takkan berpegang pegang tangan u!! kekekekeke

Anonymous said...

hahah kalo idak dier sebut nama harus kena speku kans nyah.. hiks..

paperpun alhamdulillah harap sumernyer cemerlang yach..

*hugs*

Hazelsyd said...

Bat!

hahahaha aku agak dahhh kekeke tapi kan aku kasi chance speku tuh hehehehe

harap2 cemerlang lah.. tp lepas 70 pon ok dah hehe

*hugs u love*

Sofya said...

salam H..

wah!! dah abes pekse ek?

moge meletops yer!!*result nyer*..hiks

Hazelsyd said...

Cikya!!

Trima kaseh kerna sudi menjenguk saya dan mendapatkan hapdet ttg peksa saya yer cececece skema lakss bunyinyer hahaha

alhamdulillah dah over..

selebihnya saya tawakal ajer.. moga moga ada rezeki saya untuk lepas lulus.. kalo cemerlang tu kira bonus laa cewahhh skemaa lagi kekeke

bye cikya!!