Thursday, October 9, 2008

Point form

1. Dengan vangga skali nak bagitau smlm aku ponteng kelas....dah dekat2 kol 6pm..tetiba ting!! nak ponteng! maka....instead of melangkah masuk dewan kuliah, melencong ke arah pintu keluo. So as much as i am predictable, i am unpredictable too...and as much as i am unpredictable, i am predictable also lorrr hehehehehe. lantak. Tu lah...niat kena tetap.. kalo dah pasang niat nak ponteng kelas di suatu hari yg indah, maka akan tercapai jua, hahahahaha.

2. My sleeping pattern still go haywire after ramadan baru baru ni. In that, tengah2 malam still terjaga. Tapi aku tak kisah dah skrg...bebila jer aku terjaga tengah malam, iaitu terjaga yg segor bugor...instead of aku golek2 cuba lenakan mata..baik aku bangun...kurang kurang dapat gaks buat mende yg berpekdah..contoh, kalau pon sehelai daripada satu chapter buku atau sehelai daripada satu journal article yg dapat dibaca dengan kusyuk atau satu perenggan daripada satu helai word document yg dapat ditulis... jaaaaadiiiiiiii laaaaaaa...dan selalunyer ni ubat yg paling mujarab utk aku sambong tido balik kang hahahaha.

3. Semalam aku dah lena tido dah...now rasanya dah segar dah badan....so sepatutnya, jadi lebih alert dan sharp lah....sepatutnyer lerrrrr kan hhehehe..well, u know how mood can be cranky when u got not enough sleep.

4. Rasa terharu sbb smlm ada one of my fren sini kata, my rendang daging the other day was the nicest she ever tasted, when she is a good cook herself.. pandai buat rendang tok yg aku sendiri tak reti walaupon org Perak and she's not! shame on me! huhuhu. And, like i told a fren of mine smlm, it's a wonder how little little things can turn your mood upside down, yet it is also a wonder how little little things can pick you back up.

5. daaaaaa...ada lagi kang, aku tambah.... nak baca satu helai daripada satu buku ni kejap hehehehe owh btw, my one and only exam date dah kuor, 31/10/08. owh baru tingat, my inlaws akan gi haji pada 31/10/08 ittew jua......sesunggohnye segala yg berlaku ada sebabnya, ada hikmahnya...alhamdulillah atas keputusan yg telah dibuat.

6. Ok, daaaaaa kali betui betui gi baca buku heheheeh

20 comments:

Anonymous said...

salam hazel...

meh hug sikit tapi lama & ketat2!! huhu... *ayat teman tapi mesra tuu!*

i like this statement of yrs so much...

**And, like i told a fren of mine smlm, it's a wonder how little little things can turn your mood upside down, yet it is also a wonder how little little things can pick you back up.**

so very true, kan?

Hazelsyd said...

teesh *hugs*

yeap, so true indeed...to me laaa at least hehehehe

Anonymous said...

assalamualaikum


whoooooo....

ponteng ekkk!!! baru la nama nyer student, apa klas tak ponteng
hehehehe..
wa bagi adiah tuk nko,
nasi lemak wa nih di antar di angin lalu

Anonymous said...

ler...
ingat kan org pertama
cis cake

Hazelsyd said...

w'salam fudh!

hahahahaha tenkiuuu kerna support kepontengan aku. cam tu baru rock!! hahahahaha

errrkkk ittew nasi lemak, ko nak bagi aku gain weight eks??? takperrrr.. camtu baru rock!! hahahaha gilos keke

Hazelsyd said...

fudh,

mandangkan ko sebut cis cake, aku pos di angin lalu cis cake tuk ko eksss bior sesama lemak berkrim kekekeek

Anonymous said...

nasi lemak kukus beb
dari wa kecik2 lagi
ternama di seantiero key ell

Hazelsyd said...

huyyooo nasi lemak kukus mmg mengancam! tq beb!

Anonymous said...

wa baru bercadang nak buat cheese cake tomolo, barang dah beli sebelum raya lagik tapi..... ada tapi nih
besok & lusa wa nak beraya dari pagi sampai malam
yehaaa!!!

Hazelsyd said...

fudh,

rajinnnyer ko nak buat fudh....beli jer..ehh tp ko mmg minat baking baking nih..

wokehhh aku balik mesia sok sok, aku claim roti pizza and cis cake, buleyyyyy??? ala ala cayang bucuk aummm.. buley la kannnn kekekekeke

Anonymous said...

boley!!!!
boley!!!

wa suker tapi idak ler rasa nyer macam rahsia resipi restaurant tuh

Hazelsyd said...

tarak hallll...ko nyer pasallll aku sure rate above secret recipe nyer kek! huhuuu love it! ehh silappp, love u! hahahaha

Anonymous said...

patut bley bergoss sakan yach.. huhu

Hazelsyd said...

Bat,

kekekke masa bergoss ngan ko smlm lom wat keputusan lagi nak monteng hehehehehe

Kaktiny said...

lama tak singgah.. huhuhu..

nak gak.. nak gak.. nak gak..

NAK GAK.. Jemput Datang Beraya Rumah kaktiny pada 18.10.08 yer..

Hazelsyd said...

Hi kak tiny,

ha ah yer.. lama tak nampak kak tiny kat sini...

thank u kak tiny for inviting...

Sofya said...

salam H..

tak baik tau ponteng2..hiks

belajar rajin2 yer..

ILHAM said...

mau tak sedap..rendang hati berulam jantung pisang!!! ahaks ahaks ahaks....

cett..baru ponteng satu kelas dah heboh satu new zealand....kehkehkeh..

ermmm...kalau sleeping partner terjaga malam malam...petanda tuh...maksud yer ada owang tegur....hehehehehe....elok lah ko check check inbox henpon si meran....hehehehe....

check aja tau, jgn baca...tak bayek tak percaya gan sleeping partner tau....kehkehkeh...

wa baibun aja....tapi kalau ko rasa aku nei kaki temberang..ko tak yah lar check check tau....hehehehe...

akhir kata,

beli pil perancang dalam box
sms sapa dalam inbox

kehkehkeh

Hazelsyd said...

Cikya,

whoopsss chekgu dah menegur tu.. baik chekgu hee hee hee.

Hazelsyd said...

Ilham!!! *ko meh sini dekat sket aku nak tarik rambut ko!* hisyyy geram aku tau! :P

tapi geram-geram aku pong, aku gelak aaa ilham..gelak sakan nih baca komen ko tuh kekekeeke
owang kata kalo gelak2 nih, tanda nya suker, tak marah punyer!

bab2 pil perancang tu hahahahah aku rasa aku dah nyebabkan ko trauma lah hahahahaha