Wednesday, July 9, 2008

Evaluation forms

Semalam akhirnya setel jugak segala mala forms yg perlu diisi dan didapatkan tandatangan. Ready to be mailed to the various requesting parties. Supervisor aku nih... boleh pulak dia yg tanya aku .."what do you want me to write here".. boleh pulak gitu...ishh..aku gelak-gelak jer and cakap..."no, everything's up to you.." bila aku nak leave him to take his own time to fill up the review forms.. dia suruh aku tunggu.. tu nak setel dan dan tu jugak la tu..dia ni kadang nampak macam detail.. tp tang ni relax la pulak dia.. so he wrote good things about my study review and evaluation. Enrolment pon dah selesai semalam.

Hrm... tu jer lah.

16 comments:

Ayu Mohamad said...

ok.. selamat.......
alhamdulillah...

Hazelsyd said...

Ayu,

Thanks for your concern!

Ayu Mohamad said...

aku harap that bad news tu will lead u to a very very very good news nanti... insyaAllah...

Anonymous said...

baguih aa atleast dah setel bagai

Kaktiny said...

wah.. dpt good comments tuh.. berbaloi study penat2 kan..

Hazelsyd said...

Ayu,

Will it?? Hanya Allah jer yg mengetahui..

Hazelsyd said...

Bat,

erm...weh keje amacam? Jap gi blog ko sat.

Hazelsyd said...

Kaktiny,

heheh tu laaa...alhamdulillah lah...

Anonymous said...

err buhsan bley giteww..

anw neh ader aper bad news agi neh...*isk..isk*

Hazelsyd said...

Bat,

Kisah aku ni nih..panjanggggggggg berjelaaaaa dan bersangkut paut giler. Takyah la aku citer sini.

Bosan weh keje? hehehe weh! ko cikkap Put on wedding day dia ajer ke nikah skali?

Anonymous said...

yeap just printed out emails to my Boss bley giteww..*rasa tak berbaloi ngan gaji yg diberi*..

sekals nikah ler..

baru semalam dier datang amik hantaran..

Hazelsyd said...

Bat,

oo dia amik hantaran dah eks?? eee sexited la dia tu! Ko cikkap elok2 tauuu nanti upload gegambo...

Alinlai said...

baguih la... bravo bravo :) bleh usaha tangga kejayaan ke ke ke

Hazelsyd said...

Alin,

Tenkiu..tenkiu....betul betul usaha tangga kejayaan.

Norae said...

Ija..

bagus tuh.. dapat komen yg positive.. anyway, i strongly beleive that you deserve it...

Hazelsyd said...

Nora,

Tima kasih banyak2.. terharu aku ko cakap camtu tauuu..