Tuesday, July 8, 2008

Some ramblings...

Tiada apa yg produktif yg aku buat semalam di rumah....owh well..perhaps the kemas2 rumah serba sedikit tu mungkin boleh dikategorikan produktif sikit laaaa...Aku dok clear up kan documents yg dok bertapuk2 aku sumbatkan dalam folder kat umah ni...borang study review pon belum habes di isi yer hehehe...biasa laa bila mai mood malas.. mmg malas la.. bila mai mood rajin, rajin la jugak ala kadar kekekekeke...ish ish ish.. aku tokleh tinggalkan setadi aku ni lelama.. ilang momentum kang...pastu nak up kan momentum tu balik.. makan masa huhuuuu.

Sakan jugak aku ber online bila kat rumah akhir-akhir ni... selalunyer aku control jugak memandangkan aku hanya subscribe for 2GB capacity jer sebulan....tapi last Sunday aku check aku nyer bill online.. tengok2.. dia up kan ke 3Gb with the same price.. $29.90...erm.. pasai pa tah.. aku tak request pon..tapi biaq pi la kan.. dah dia nyer price tak berubah.. perhaps dia tengok aku nyer usage bulanan akhir2 ni asyik over $29.90 jer kot.. ada yg sampai $100 over gaks...or dia memang ada promotion ni..so automatically upgrade jer customers dia. Aku kat sini.. erm.. in terms of utility bills aku control la jugak se minimum yg mungkin... supaya expenses aku pada tang lain takyah nak control hehhehe seperti makan...dan sopping!! hehehehe..meaning to say apa yg aku tingin tu aku buleh laa kot nak beli ker...makan ker......tinggal lagi..antara rational ngan idak ajer issue nyer...

Malam semalam.. masa dok leka kat facebook....ter-chat ngan Nan. Ingat jugak lagi dia kat si jantung hati dia ni dulu ekss *Wa, ni ayat dia ekss bukan ayat aku hehe* Dah lama dah lost contact ngan Nan ni... start aku dok outcampus masa 3rd year dulu...maklumlah depa student science..lain2 fakulti bukan nyer jumpa.....actually Rosham pon ada dah dalam list aku tu..sumer close buddies dulu ni masa blajar dulu hee hee hee. Lama gak borak ngan Nan...catch up stories and all. Also terjumpa dan langsung chat gak ngan Wawee...sedara pada Bear aku tuh huhuuuu.. so maknanya dah buleh contact balik la kan Bear nih hee hee hee...tapi hold jugak lagi. Wawee is doing fine there with one kid already. Rozida my ex-dormate dulu pon ter-contact gak balik mll facebook jugak and catch up stories gak serba sedikit. She's doing her PhD kat Bristol. Dia update gak sesikit pasal Ina-Kh, Janet dan Siti-Shafiq. Student science sumer nih.

Okay lah tu jer buat masa ni....

4 comments:

Ayu Mohamad said...

Ija.. rozida khalid ker? hehe suami dia tuh ex mrsm ktn jugak.. :)
kim salam wawee Ija.. kata kat dia aku tunggu satay kajang smpai laaa ni hehehehehe

Hazelsyd said...

Ayu,

Yeap dia ler tu. I know..

Okes, insyaallah..

Anonymous said...

ececeh sabo jeler tercontact yach.. dasar sangat kan.. Bear bagai... *maks sujuds*

Hazelsyd said...

Bat,

hehe..sunggoh la ter-contact. Bear bagai? hehehehe