Tuesday, July 1, 2008

Omong2 kosong

Semalam sepatutnya aku memulakan untuk tumpu pada research proposal aku. Tapi... satu artikel yang aku pegang dari pagi sampai ke petang time nak balik tak habes pon aku bacanyer...aku dok kesana kemari settle things serta lebih kepada buat admin work..

Sejak minggu lepas aku agak santai datang ke school....jadi.. menapak lah sebab datang lambat sikit dari kebiasaannya... teringat-ingat zaman2 aku menapak ke school hehehe zaman tuh!.. Time berjalan yg normally amik masa 5 minit plus gitu... aku selalunyer enjoy the scenery *walaupon idak ler cantik pon scenery pon*.. tapi.. aku erm.. entah camana nak cakap...aku suker la.. macam ada time bersendirian camtu... pkir macam2 secara relax.... pasal study... pasal hopes.. itu dan ini...tengok pokok2.. tengok padang permainan yg aku tempuh....tengok rumah2 local kat sini... entah... somehow.. rasa tenang...Tapi sekarang ni...sejak menjak ada keter ni.... idak dak lah aku menapak... bila dalam keter yg less than 5 minits nak sampai tu.. aku tak dan nak jenguk belah kiri kanan keter pon hahahaha.

Tu jer lah... takde apa nak citer.. hanya omong2 kosong hehehe...kepada Cik Pah yg by this time sure dah kat airport.. selamat ber holiday di mesia yach! Enjoy!! Cuma jangan buat aku jeles ngan food menarik yg ko tibaikan ittew! :P

9 comments:

Anonymous said...

bawak kereta dengan kelajuan 1km/h

sah sah akak sempat menikmati permandangan. ngeh ngeh ngeh

Hazelsyd said...

Ady!!

Oooo dah balik dan masuk opisss yerrrrrr...

hayyoo kat sini.. lembap sikit kalu ngan keter.. sure kena hon nyer!

ummi of triplet said...

mlm ni nak makan aper yerk...hmmm....beli mushroom burger lah kat burger king

Hazelsyd said...

hoh! Ada ko lagi online? hahahaha cessss

Ko ingat ingat sikit Mr evil tinggal sengsorang tuu takkan ko makan sedap2 kot.. dia makan hat reheat frozen food kot hahahaha

ummi of triplet said...

online kat airport lor...delay plak. nasib la aku nak bolot kompiter ni...kalau tak mati kutu aku.

Hazelsyd said...

kekeeekkeke..

aku agak dahh mesti kat Optus nyer komputer yg bebanyak tu kan..

delay?? kuang kuang kuang.. eh nak try tepon ko sat

Hazelsyd said...

no answer la minah!!

Alinlai said...

wah wah wah berjalan sambil berangan tu... tapi OK gak exercise tu... sihat dan cergas nanti :) bleh baca banyak2 artikel ke ke ke

Hazelsyd said...

Alin,

kekekekek yerrrr berjalan sambil berangan! hahahaha..tp nak baca artikel malas juga hehehe