Thursday, July 10, 2008

Leaving on a jet plane...

Yeap...both of us are!! hehehehe.. this is really really really an impromtu plan.. ala-ala impromtu tak impromtu laaa... but...yeap....Amran and I are leaving on the jet plane today, insyaallah...

Nothing much to tell.. just to inform u all tentang hols aku ni jer...jadiiiii jangan rindu-rindu kat aku tau ahaks! *macam ada pon kan* hehehehe. I'll be away from 10/7 - 27/7.

I dont think I will have the kesempatan untuk chatting.. tak dan agaknya kot... but pastinya blog ni akan bersiaran.. cumanya.. skali skala gitu kot...i still need to check my email jugak in case ada email2 penting dari uni *or friends!*.

Maklumlaaa umah mak aku takde internet yer kengkawan!...kalo aku tak kena kaco ngan anak2 nyang aku tu... aku lari laa ke cc kejap.

Okes.. doakan trip pegi dan balik yg selamat untuk aku yer! Catch u guys later! Aku mmg takde fon nu mesia... sampai sana sok baru aku beli prepaid.

p/s: Bat!! Insyaallah panjang umur murah rezeki kita jumpa di nikah Put eks. Make sure berkebaya nyonya ko tau! And also heheheh laksa Kuale tu harussss pada aku jugaaaa!!

17 comments:

Anonymous said...

Ija, aku balik kampung pun tak sekerap ko balik sini! anyway, have a safe journey for you and amran. enjoy, ok? kalau free call aku ye.

Anonymous said...

kahkahkah aku terharu bley..huhu

*icon lap ayor mata*..

harus maks cikkap mampan okes..

Anonymous said...

assalamualaikum

wah!wah!wah!
sompek tuh!!!
jom 2gether-gether
sempat kot pi bangi sabtu nih
he..he..he..

Anonymous said...

setelah tensi-tensi.
setelah penin-penin.
setelah masam-masam muka.
akhirnya...segalanya terungkai. dan DIA mudahkan. kan kan kan?

Alinlai said...

welkam home :) makan puas2 apa yang nak dimakan tu... enjoy ur hols.

DeLinn said...

ja

ko dah lupa ke umah atan ada internet? huhu!

Anonymous said...

hazel,

rasa nak sambut miker kat KLIA taw! ker miker turun Ipoh jer beb? hehe...

aperpun teman nak wish miker dengan si meran tu dari sini jerlerr yerk... dalam loghat orang kampung kiter yerk!!

"WELCOME HOME BABEH!" and have a nice holiday, you!

**psstt! meran tu saper weh?**

hmmm.. be it sydney, be it Ipoh... you're near yet so far! samer jer sebenornyer kat cyber ni ek!! hiks!

Anonymous said...

salam H

hugs dia ketat ketat ...

suddenly. anyway welcome home dear. enjoy your holiday and take care.

Ayu Mohamad said...

siap kamu Ija hahahaha
siap le kamuuuu hehehehehe
aku call Ina tadi terjerit2 tergelak2.. Ina kata dia antara yang last but.. pehtu baru dia sedo.. aku ler yang paling last sekali tauuuuu.... ya sungguh!
hahahahahaahahhaha

have a nice journey and enjoy ur holiday yaaa.. :)

cekputeh said...

Jaaaaaaaaaa....

Ko wajib tepon akuuuu...tak kiraaa...kekeke

Norae said...

ija..

balik sini kerr???.. yuhuuu.. have a safe trip yeaa... dari bila sampai bila niee??... kalau ada rezeki, bolehla jumpa japp...

Kaktiny said...

selamat pergi dan selamat pulang dan selamat perjalanan dan segala yang dirancang yer..

Hazelsyd said...

Salam kengkawan,

Thanks for the wishes...alhamdulillah aku dah selamat sampai Ipoh. Satgi kang kalo dan, aku hapdet...

Hana and Wa,
Insyaallah aku call korang punyer.

Bat,
Tu lahh hehehe jgn hengat nak riak ngan laksa kuale yer noks!! hehe insyaallah see u there.

Fudh,
Tak dapat rasanya nak ke Bangi this saturday..memang kalau buleh ndak jer bertogether2 ngan ko...

Teesh,
Thank you sooo much! hehehe my dad picked us up yesterday. Delay lagi tu semalam. Saper Amran? uishh my other half aka soulmate aka love of my life ler u hehe. Jom aa jumpa mate!

Hazelsyd said...

Alin,
Owhh agenda makan adalah antara agenda utama ko hehehe... contoh, durian, rambutan serta soto telah pun selesai hee hee hee.

Ady,
Hayyohh...bila masa ada masam-masam muka yer dik? Takdak masam2 muka nyer.. cuma tensi + penin + berserabot kepala otak tu yer..hehe...alhamdulillah segalanya selesai...

Nora,
Ha ah..bila nak jumpa ko ni ekss? uishh tp KL tak sempat rasanya..

Kaktiny,
Thanks yer..

Ayu,
hahahahaha!! Wehh.. ni last menet gaks nih..

Na,
Perlukah ku reply komen mu itu sedangkan ko berada disebelahku ini di cybercafe? hahahahaha!!

Hazelsyd said...

Eva darl!!

*hugs back!*
Thanks for the wish.. memang such a sudden plan lah huhuuu.

Catch ya later!

ummi of triplet said...

jumpa 27hb di klia
hahahahhaha

Hazelsyd said...

Cik Pah,

Yerrrr jumpaa di sanaaaa!! huhuuu