Wednesday, November 26, 2008

Chalo time...

Semalam kekdahnya si Dik an nak menyempit gaks tido ngan kitaorg..sokmo nyer dia tido luor ngan tok nyer.. tp.. agaknya selama ni dia kepingin kot tido ngan aku kekekeke so smlm seperti biasa masa depa bermain teka teki lagi..baring2 tiga org satu katil..sedo-sedo senyap soh dah dedua org.. lenaaaa dah.. kemain lesak tak hengat laks tuh! kekeekke


Anyway, satgi kang nak gi umah aku kat batu gajah perdana sat.. nak amik baju2 yg berkenaan sket.. boleh la dah hari terakhir baru aku tingat.. time conference sok ada dinner la ada tea reception la.. aku nggak ada baju yg sehsuai gitu hee hee hee.. betapa la aku leka kan kan heheheheh.


Owh pasai citer james bond tuh kan.. smlm bertepon sat ngan mak hayamz.. dia udah racun aku katanya idak le best banget citer tuh.. heehheh so sementelah aku takdak geng nak gi tgk wayang maka tertangguh tangguh.. langsung aku maleh ler nak gi tgk..kkkeke tapi si makhayamz tu sempat pulak promot citer sepi tu kat aku hehhe.. citer sedih2 dan sepi2 nih aku kureng minat laaa heheh


Pasai entry smlm tu, to cikya and teesh yg bertanya hehehehe....yer tu excerpt dari novel yg dibeli hehehehe and cikya nunggu eks apa kesudahan nyer? kekeke itu lah ending nyer.. takde ending lain dah heheh


Hrm...ina cakap smlm.. mak aku dah mula sedih2 dah aku nak balik semula ke sydney...dia kata kat ina, "sian kat ija dah nak balik sydney" hehehe which actually aku taktau apa yg nak dikesiankan kat aku nih ha.. balik sana sbb nak blajo takdak lain.....ina kata mak aku dah suara sedih dan sebak... actually mak aku and aku sgt kuat bonding nyer *semua org pon camtu kan* in the sense that, both of us can sense kot ada kesedihan dalam hati memasing..so agaknya dia sense aku sedih kot smlm nak balik sydney dah..padahal aku mmg sedih smlm tapi sedih tang lain heeheheh. Tapi takder aper lah..i'm ok and kekdahnya jenis pandang ke depan to proceed with life..takder nyer nak berlama2 dok dalam kesedihan..tak kosser nak layan hee hee hee


I may sound selfish but actually am looking forward utk balik sydney..i am somehow feeling like re-energized utk balik sana dan belajo.. betul..i dunno how and why.. but since 2 days ago, i have visualized myself deep into my study and work and since i have few more targets to achieve end of the year and beginning of next year..so i kind of outlined in my head what i wanted to do when i get there......anyhow, i know my decision utk balik mesia is the right one..altho for a short while, apart from balik kes mak aku..i also actually needed a break la jugak kan..kalo bukan kes mak aku, harus aku jenjalan ke mana2 dah kot heheheheh. Apa-apa pon alhamdulillah to date, i think i've made the right decisions thus far and sumer tuh more on gerak hati instead of gerak kepala kekekeke. Camno laaaa nak jadik rational nih huhuuu. Camno aku nak tau that i've made the right decision? bila aku rasa tenang hati sejurus lepas membuat keputusan tersebut dan bertindak atas keputusan tersebut...and i also thank Wa who have always be by my side whom insights have always been ones that i can rely on!


So, perhaps this is my last entry before flying back to sydney...esok aku gi kl lepas zohor or around kol 2.30 or 3pm gitu..and straight ke airport ajor since adik aku kojer pon no point lepak kat gombak...and flight aku esok mlm. Just a soft reminder, to those of u who have my fon nu during my stay here... it is valid until esok yer.. coz ittew nu, abah farhana yg punyer.. he lend me that sim card.. so aku pon udah blasah kaw kaw calling sana sini hahahahahaha nasebbbbbb laaaa huhuuuu.


Wokesssss see u from sydney!!!

20 comments:

Anonymous said...

assalamualaikum....

dah nak balik????
jom jumpa sat

Anonymous said...

assalamualaikum....

dah nak balik????
jom jumpa sat

Anonymous said...

tuu dia sexsited nak jumpa sampai 2 kali masuk

Hazelsyd said...

Fudh,

W'salam

Nak jumpa? hehe aku on ajer hehe

Calling2 beb!

Anonymous said...

laa singgah aa bebs.. juper kat Ikea ka.. the Curve ka.. motiff sangat kans tempat tuh.. huhu

eh eh Linn ada sekals kans..

Hazelsyd said...

Bat,

kekekek tu nak meracun lagi tuh heheheheh

tak dan rasanyer beb....

cekputeh said...

Hehehehe...*wink*wink*

Insights tuuu...iye sgt le 'mak guru'...kekeke

ummi of triplet said...

cepat cepatt...sales memuncak2 skang niii

ahahhaa

Sofya said...

nak balik dah eks? Slmt balik la yer.

ampeh tul ending citer tu eks?..hiks

AppleB said...

selamat kembali ke pangkuan *atau pelukan? atau...muahahhahahaha takmo ckp ah* cik abang yach.

ILHAM said...

H,

cettt....konon!! teruja nak balik sydney pasal nak belajar !!kehkehkeh....macam aku tatau...ermmm...meran jugak yang untung beb!! ahaks ahaks ahaks...

safe journey back ekk...kirim salam gan mummy ekkk...

pasal entry semalam tuh...maaf kan aku kalau aku melukai hati mu dulu ekk...kehkehkeh....i was foolish then, i was young and macho, i could not commit myself to one girl...kehkehkeh...

wokeh...take care yer..

Anonymous said...

hazel,

siang tadi from office i takleh masuk blogger.com!! i frust giler sbb i wanted to wish you safe journey back into the arms of your beloved amran!! huhuhu...

*semangat nak start studylaa konon!! hehe*

but i know you are!! i still believe in you beb...

take care there... love u!

Hazelsyd said...

Wa,

*wink wink*

Hazelsyd said...

Cikpah,

kekekekek owhhh tidakkkk account ku udah ditutop!!

Hazelsyd said...

Cikya,

ha ah ler.. nak balik dah.. thanks yer..

ending tuh? nak wat camno...dah suratan dan kebetulan kekekeke

Hazelsyd said...

Iza,

Thanks dear...aku pilih option 3..iaitu yg takmoh ko cakap tuh hahahaha

Hazelsyd said...

Ilham,

Thanks yer..

ooo skrg br nak mintak maap eks kekekeke

..tp skrg ko dah boleh commit to one girl kan coz u're no longer young and macho kan ahaks ahaks ahaks!

Wokess ko take care jugak tuh

Hazelsyd said...

Teesh,

Thanks beb for having that faith in me..

u take care there too love! i'll see u once i'm in sydney eks

Alinlai said...

dah balik sydney? selamat belajo dan selamat berkonferensi nanti :)

Hazelsyd said...

Alin,

Thankssss.....ha ah dah sampai sydney.. ko sihat? babies sihat>? hehe sihat kannn