Tuesday, November 11, 2008

Saturday's damage done!

Not mine alone occay! with cikpah's.

..him..

..him..

..him..

..him..

..him..

..her..

..him & her..

..him & her..

..her..

..her..

..him & her..

So you can see my partner's obsession with jerseys and anything to do with it... yang meks ni menempek ajor deh..dah muga org nak beli kan lalalalala *taste aku kat my choice ni pon cam hancusss ajer kan? kekekeke*. Ni sumer bought masa canterbury nyer sale yg hanya once in a blue moon ajor...which ends this sunday. Sekian.. account ditutup sehingga tahun depan!! :P.

14 comments:

vaart said...

h,
aku nak jugak jersey wallabies for world cup. berapa ek rega kat sana? all blacks pulak berapa ek?

Hazelsyd said...

vaart,

email aku beb kalo ko nak pesan. sales abis ahad nih, sabtu nih aku boleh pegi lagi.

ijaharon@yahoo.com

DeLinn said...

oits! banyaknya meran sopping jersey!

Anonymous said...

him her jer? ady takdak? ahahahaha

Anonymous said...

huh kerajaan p hantar jauh2 suruh belajar ... dia p balun shopping-tak-hengatttt!!

weii cun cun aaa atu jc. I loike you choice!!! Canterburry mahal oooo kat sini.

-DL-

Anonymous said...

jab jab ... apsal mata aku nampak cam ada kotak Noritake jerk. ko pun shopping noritake gak ke nork??? mmg tak hengattttt!!!


-DL-

Hazelsyd said...

DL!

kekekeke aku berbelanja bukan atas perbelanjaan kerajaan yer sekian tima kasih hee hee hee

oo atu jc cun eks?? ittew pilihan partner ku.. kot aku kalu.. hancuss gamaknyer hehehe

erkk ittew noriah-take err err err.. itu aku terrrrrr-rembat!!! kekekekeke

Hazelsyd said...

ady,

takdak :P

Ayu Mohamad said...

aku nampak jugak jersey tu seme tapi pasai apa aku lebih tertarik pada itu noritake weiiiii

Hazelsyd said...

Ayu,

owhhh biasaaa mata pompuan heheheeh

hopefully, ko ok dah eks ayu..bertuah mempunyai kengkawan yg begitu menghargai dan memahami nih..

Anonymous said...

ija...

yg stripes orange and pink colour to cantiklah... aku tak brape pandai jersey ni. iwan minat giler la sebab dia main rugby.

how much kat sana yek? aku nak kirim untuk iwan la...

cap for kids ada tak?

Hazelsyd said...

Hana,

ko soh dia masuk blog aku nih and tgk.

aku msg ko kat fb.

jane said...

weh, noritake tu beshnya...............

Hazelsyd said...

Jane,

hehe boleh laaa... my passion tuh huhuu