Friday, November 14, 2008

Permintaan...

Aku berjumpa sv aku tadi.... andddddddddddddd....aku tgk kat bilik dia bersepahhhh ngan answer booklet serta di pc monitor dia sedang isi markah2.. aku lepas bincang2 ngan dia.. aku tanya la...

"how's my result? if u can give a hint" heheheheheheh

and he said.."dont worry u got a distinction"

wohooooooo distinction yewww kekekeke alhamdulillah syukur sesangat....aku siap terjerit depan dia tadi hehehehehe legaaaaa..

Thanks kengkawan pada yg mendoakan aku..I'm happy, lega.. alhamdulillah.. and boleh tak aku dah nak cakap.. with that..i've finished my courseworks here...fuhhhhh! now get on with my life hehehe...
Oh ya..aku tanya sv aku performance aku di paper final itself.. dia kata mmg di paper final aku distinction dan overall grade pon distinction..fuhhh..and dia actually tak bagi aku habaq kat org lain tau.. so korang senyap2 jer dah lah eks ekks...i trust u ols one!! kekekeke

Wokesss..disebabkan aku tengah good mood...maka...atas permintaan ramai.. tidak ingin ku mengecewakan para feminat2 aku eh ehh maksud aku.. feminat si bernado tuh! hrmphh.. terus glams lak mamat brazil tuh padahal sepatah habuk dia tak tau pasal blog aku nih ahhaahha. Okaylahhh aku publish la gambo dia sini... kang tak tenang aku study asik ditanya kekkekeek. sat aaa sat.. tengok aku ada save dalam pc school aku nih ke idak...


..and... tadaaaaaa.....




heheheh amacam??

ok daaa

14 comments:

Anonymous said...

haiyoo makan ati engko nyah.. harus gargans kaedahnya *hiks* maks nak rikrabs bley nyah..
6 paxs huhuh *dasar sangats kans*

eh eh baru teringat.. nak say.. Congrats to u for ur results tuh bah...

Hazelsyd said...

Bat!

hahahahahah sepantas kilat ko nyahhh kekekekekeek

harusss 6 paxs kekekeek

thank u thank u...

Anonymous said...

assalamualaikum...

alhamdulillah
kizz sv nko tuk wa taw
hehehehe...

ittew bernado ekk...
huhuhuhu...
ngorat bley...

Hazelsyd said...

Fudh!

tak kosser occay nak kiss sv aku!!! hahahahahaahha

nak ngorat?? ko kena bertarung ngan DL dulu keekekkek

Hazelsyd said...

w'salam

heheh terlepas laks hehee

Khadijah said...

Congrats kak..hehe

Hazelsyd said...

Dijah,

Thanks..

Anonymous said...

OH MY BERN!!!!

PELUK CIUMM!!!! <-- ni tuk ko la nork. congrats!!!!! muah muah


-DL-

Hazelsyd said...

DL!! hahahahaha


sib baikkk peluk cium tuk aku.. idak kalu aku jelez!!! kekeek

thanks beb! *muah muah u too*

aliyahaznin said...

check ler email mung tu....

kalo ada classmate serupa bernado, mek sokmo la dpt distinction...hahahahhaaha!!

Hazelsyd said...

Put!!


hahhahahaha siotttt kekekekeke

email tu kang aku try kekekek aku gelak lagi nih hehehe

Sofya said...

Salam H..

congrats!!..hiks
moga terus berjaya.

Hazelsyd said...

Cikya,

thank u..insyaallah berkat doa cikya..

cekputeh said...

at last...gambo bern..kekee