Saturday, November 15, 2008

Random saturday..

Dua tiga hari nih dah asyik ujan jer tak renti.. well.. ujan kejap2.. angin pon agak kuat...hrmm... nak tuko ke summer dah agaknyer nih....sib baik la last week elok sunny...harini actually ingat nak keluo2..tapi...smlm kisahnyer si amran kabo dia kena keje laks harini....so baik aku study gitu...

erm.. apa nak citer eks? aku nak kena perosahkan slides for my conference tu as soon as possible...tinggal 2 minggu lagi jer nih....and nak kena revise balik gaks apa aku tulih dalam paper aku tuh kekeekek ingat ingat lupa dah aku haaa hehehehe

..bila cuaca dah nak masuk summer nih... mula lah aku tingat winter..kalo bersalji kat sydney nih kan best hehehe syok jer rasa...tp bila betul2 salji laks kang.. sejuk tak hengat tak tahan laks kot..spring tahun nih takat nih pon cam panas jer..not like last year...

..erm..pasal citer prison break tuh sampai ke sudah this week aku tak nengok.. tah tah dah abes per season tuh heheheeh aiseyyyy kat online pon dah block..yg boleh jer takat nih citer korea..

sebenonyer ada kojer nih..tp mood malas lah pulak hehehe mood malas lah pulak tgk cuaca mandom ala-ala ujan tak ujan nih..tp nak kena tgk gaks kojer pasal conference nih.

4 comments:

Anonymous said...

hazel,

"and he said..dont worry1 u got a distinction" - wow! sure rasa macam nak bunjee jumping ek? hehe... rasa jerlah! *maksudnya nak lompat tinggi laaa occay...* hiks

congrates dear! i believe in you!!

Hazelsyd said...

teesh,

thanks!!

cekputeh said...

sini pun ujan je jaaa..

Hazelsyd said...

Wa,

oo yer ker..tu lah ujung2 thn ni kan musim ujan lah tu..