Thursday, November 6, 2008

Suatu hari di musim bunga yang indah...

hehe tu diah tajuk puitis bagai..hehe tapi cuaca mmg nampak elok akhir-akhir nih.. harap-harap berterusan hendaknya....nice spring weather it seems...nyaman & terasa tenang di hati...i guess spring will be my favourite season lah eks sampai bebila although takdak bunga-bunga yg indah pon kat area2 aku nih huhuuuu

hrm... on the work that we are working on... my secretary begitu gigih sekali nampaknya menjadi my orang kanan...words can't describe my thanks to u.. sunggoh berdedikasi! huhuu. so pesanan penaja, kalo mau ikut aku ke 'ittew tempat' sabtu nih sila roger roger aku, boleh di arrange kan eks..

lagi apa.. owhhh aku sedang menunggu dengan penuh sabar dan teruja on kengkawan aku nih, para pendaki untuk hapdet blog depa ....kalo hangpa cek rating kat blog hangpa *if u ever have one*, kalo tetiba hit naik.. tu harus aku lah tuhhh penuh gigihh!! *aku pressure ko nih nyahhh!!* hahahaha

..here are snippets of pictures taken over the last weekend semasa bersantai-santaian di suatu hari di musim bunga yang indah kekekeke..

owhh yerrr smlm si daisy datang citer2 pasal dia nyer defense tuh.. ala-ala post mortem sket laa.. and she agreed mmg tough time dia tu.. she's yet to get her result...so basically ayat dia kat aku smlm yg aku harus ingat dan pegang..."Ija, you can see that i survived thru it, isnt it? so will you!!" huhuuu.






Okesss daaaaa

15 comments:

Anonymous said...

assalamualaikum...


nak itut....nak itut...
huhuhuhu.....


pasai apa awai wa ari nih???!!!!
teka la sapa
kehkehkeh

Ayu Mohamad said...

Ijaa... am back!!!!!!!!
yeee aku memang pulun since aku mmg target nak core taaaaau!

anyway... aku rendu nka baca blog kengakwan.. tapi keje plak byk hehehe sambung later yaaa.. :)
take care..

Ayu Mohamad said...

core = score

Hazelsyd said...

Fudh!! w'salam

aku tau tu ko laaaa heheheeh

jangan cuba nak nyamar ekss..ko nyer salam tuh aku tau dah ko hahahahah

Hazelsyd said...

Ayu!!

yerrrr aku pon tingat kat ko gakss..

sila khatam kan yer blog aku nih memana yg tertinggai hehehehe

i pray for your success yach!! amin..

K.O.N.T.R.A. K.I.R.I. said...

itu kangaroo betul ka?

Hazelsyd said...

Ben,

kekekeke

ittew kangaroo betul punyer!! tapi dah diawetkan yach! hehehe

Anonymous said...

hazel darling... miss ya beb!

amboi amboi... posing2 antara airpancut & bunga2 kuning tu!! nice beb!

and pokok purple tuuu... aduh, buat i crazy tengok!!

Hazelsyd said...

hey teesh, miss ya too!!

hehehe skali skala posing celah-celah bunga di musim bunga beb! kekekek

haa cantik kan? i pon suker tengok!!

Anonymous said...

maks wish sangat i'll be there *tudiah tak sedaq diri sungguh no*..

Hazelsyd said...

Bat,

i seriously wish that you will have the opportunity to come here while i'm still here.. betul nih..

so terus-teruskan isi ittew tabung unta yach! *jgn tenung ajor!! *kekekeke* disamping berdoa jgn lupa!!

Anonymous said...

kah kah kah ayat2 cinta mu ineww membuatkan meks tertekan okes..

*terusan seh tenung sajork tabung unta meks atu bah*aisehh dah makin kurus kaedahnya unta meks neh

Hazelsyd said...

Bat!

Ko jangan le dok tenung ajorr hahaha sbb kalau dok tenung ajor..tabung unta ittew hanya akan bertuko kalerrrr tp tak dapek nak bawak ko ke oz ni haaa kekekekekek

jane said...

cantiknya............................................................

Hazelsyd said...

Hi Jane,

Welkam!! Thank you for dropping by..

Memang cun jane hehe