Saturday, November 8, 2008

Seharian bershopping!

Aduihhh meks kepenatan badan dan kaki!...Seawal 9am dah keluo dari rumah...memula menuju ke maroubra beach pick up cik pah & gjoule..then terus ke paddy's. Kat sini spend masa tak lama but the money spent beratus-ratus gaks...dok dalam sejam lebih jer kot.. then kitaorg nak lepaks kat nandos.. lom bukak kekdahnya.. maka terus ke randwick..lunch kat taste of thai.

Lepas tu, ke eastlakes buat delivery barang japs..ke rumah kengkawan yg berkenaan...then singgah ke eastlakes shopping centre japs.. beli apa2 yg patut..terserempak ngan beberapa geng-geng..nyembang ala kadar..then chalo...

Kami ke noritake pulak lepas tu sbb dia tgh sale seminggu. Start dari last monday lagi..tp kusabarkan hati hahaha sbb meks occupied kekdahnye minggu nih. Sesampai sana.. ramai dah umat.. yer lah ni 2nd last day..noritake nih hanya sale setahun sekali jer.. tak macam korel nun..setahun 4 kali tp 2 kali big ones. So bila dah setahun sekali tu pepaham jer lah.. mmg markdown gegiler. Aku nih mmg top up lah pada set yg aku dah ada that i bought last year...Actually aku mmg nak berjimat cermat dalam berbelanja dah nih....tp masuk bab-bab nih...cannot help it laa.. these are my interests. Pulak tu di mesia kot nak membeli harus aku tak mampu..takat tea set ajor dah 1K lebih...sedangkan kat sini..jauh beza...So aku beli sekotak lagi dinner set menjadikan set of 8,,kira cukup korum laa...selain tu dok hangkut mugs yg chomel gaks.. sbb aku tingat mak aku pesan this type of mugs lamaaaaaa dah..cuma sbb takde sale, idak ler aku nak gi beli...hrmm...takmo ah pos yg nih..fragile banding ngan korel..sok aku kirim kat sesaper yg balik.

Lepas setel situ...kami ke canterbury nyer outlet laks....tu diahh berduyun-duyun datang. Si amran nih usah dikata lahhh..di tinggalkan ajor aku nih bila dah rambang mata giler bayang tengok segala mala jenih rugby jersey and supporter nyer baju. So..since ni interest dia kan.. kitaorg ala-ala borong la jugakkk.. walaupon aku tak kenal tah haper2 nyer team rugby nih kannnn tp aku pon blasahhhh gaks beli hahahah sumer tu amran banjer huhuuu..Nak upload gambo..tp maleh giler nak upload..lagipon kat umah aku nih..lemmss la sket nak haplod gambo.. maleh tul! Mungkin gaks aku kepenatan nih tu yg maleh tuh...tp nak kena hapdet gaks sbb esok esok ada menda lain nak citer..langsung bertapuk jadiknyer...

Setel sumer tuh...we all ke Naji's japs beli burger2 sedap..tapau ajor nak cepat...then anto cikpah and we all pon balikkkkk..terusss menerai baju bagai hehehehe

Wokesss sekian kisah sehari sabtu.

5 comments:

Anonymous said...

hazel honey!!

ya allah!! jeleznyer i....
shopping sakan tuu....
noritake tuuuuu.......

adoilaaaa...

Anonymous said...

eh! gambo set noritake tu takder ke beb?

cekputeh said...

Jaaaaaaaaaaaaaa....

Aku nak juga NORITAKE tuuuuuu....uwaaaaaaaaa! Jelesnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

Eh, ko nak kau review citer tu ya..nanti aku bagi ko satu site, yang kawan aku dok mereview smua novel yang kitaorg baca kat situ..kekeke

Hazelsyd said...

teesh,

heheheh setahun skali jer beb on this noritake tuh hehe jangan lepaskan peluang huhuuu

gegambo ada.. esok esok kot baru i upload..

Hazelsyd said...

Wa,

ha ahh nak nak url tuh..silaaaa bagi.