Tuesday, November 25, 2008

berita itu..

Semalam dapat satu news...hrm..pasal someone who used to be close with me.. sangat close ler.. tp jgn speku dulu.. ni bukan ex bopren tau!! bukan, sunggoh bukan..


Takder apa lah.. cuma luka berdarah gaks hati aku nih dengo berita ittew, the real story...tadi baru dengo dgn panjang lebor the whole story from someone else...


So now i've finally and really lost someone..yg to be honest, aku mencari dia sekian lama for the sake of good old friendship...siapa yer? masa kat kelantan ker? idak.. blakang lagi.. kat kl? idak jugak blakang lagi.. shah alam? nope further back...serdang? maybe...US? perhaps... *ehh bila laks aku gi US nih kan? hehehe*. Someone i've known who studied in US at that time...

6 comments:

Sofya said...

salam H..

suker wat suspen tau!!

*tongkat dagu..nunggu citer seterusnya*

Anonymous said...

hazel,

sedey kan when u hv to lose 'somebody'? dapat ku rasakan...

eh jap, jap!! ni bukan cebisan citer dari novel yg u baru beli tu kan... kan??

DeLinn said...

meh aku teka! aku leh teka! eheheheh

Anonymous said...

jeng jeng...jeng jeng... (lagu jaws) :-D musykil ni...

Anonymous said...

kah kah kah maks bab US neh suka gaks nak teka.. huhu..

eh eh motiff kans camlah maks kenal tapi org yg kat US tu maks taulah kans.. *lariiiiiii*

Hazelsyd said...

Naemah and Bat

Sila refresh yer dah ada new entry hahahahaha