Friday, November 7, 2008

owhh bopren aku!!! hee hee hee

ish ish ish.. semalam dengan gigih aku menanti bopren aku tuh!! Sampai tertido-tido aku! huhuuu

Kisah dia ginih. eh ehh sebelum tu korang tau dak saper bopren aku nih??? saper lagi kalo bukan si scofield tu laaaa kekekekeke

Kisahnyer selama nih aku dok pulun tengok online jer kat satu website nih..dah muga aku banyak spend time depan pc kat opis aku nih kan during daytime....*sampei ada org speku aku tgk citer lucah!! hahahaha ampessss ok! meks setakat nih dilindungi olehNya lagi tauuu hehehe* tapi dah sekian lama aku tak catch up pon tgk online..sbb occupied. So smlm masa dalam keter on the way balik si amran mengingatkan aku.."harini jangan tido awal kalo nak tengok bopren..kang ter-miss kang kecoh esok pagi" hahahahaha maksudnya smlm citer prison break S4 tu lah. Aku tak start tgk lagi pon S4 online sbb knowing menda alah tu ada jer kat situ..so bebila aku pree aku catch up laaa. Tapi yg buat aku teruja nak cepat2 catch up balik tuh sbb last week si amran kata roper2nya si sara tu idop..tu diahh terus bersemangat meks! *dasarrr sangat!* idak kalu, semangat aku pon mati bersama mati nyer si sara tu *over occay!* kekekeke

Blakangggg.... smlm masa aku nak tgk kat website tuh dah kena block kau!! uwaaaaa nangesss tak berlagu la aku sbb ketinggalan dahhhh uhuk uhuk! tu lah kannn peluang len kali jangan dilepaskan yach! huhuuu. Sebab tu lah smlm terus tepon si amran sibuk tanya bila on air nyer siaran kekekeke *baru nak gaduh tanya huhuu* dan amran kata mlm tadi. Aku yg selalunyer tido awai nih.. gigih occay tahan mata.. katanya kol 10.30pm.. mentara tu dok tengok citer Bones.. wuhuu chomel amatz heroin dia!! Macam rory gilmore girls sket. Tapi citer nih aku slalu skip ajor..amran nengok ler cite2 nih.. owhh skrg nih dia tgh obsess ngan citer mentalist, idak kalu obsess ngan criminal minds.

Anyway, tunggu punyer tunggu punyer tunggu...kisahnyerrrr nan ado!! sampai aku tertido setelah diberi kata-kata manis dek partner aku tuh yg dia akan kejutkan aku bila prison break start...skali dia kejut aku soh masuk bilik tido!! hahahaha. Bukan smlm kisahnyer.. tah bila tah..takperlah.. tang ni biar si amran yg update aku nanti. hee hee hee

Wokesss apa lagi nak citer?? hrm..hrm...

Owh yea.. a bit on my progress.. yeahaaa aku telah selesai meng-edit proposal aku..*the first 3 chapters*..so letak tepi dulu yach. Sekarang moving on to try to develop research instruments lak atau dgn kata lain, questionnaire. Wehh korang korang my pren sumer!! Bersedia eks nanti.. aku nakkan favor tauu tolong jawabkan questionnaire aku tuh..yg aku nak buat pilot test nanti..wokeh??? plssssss hehehehe...anyway, insyaallah la.. kalau sempat..kalu idak, aku carik alternative lain later nanti...ermm.. tp yg pasti..this one job nak kena setelkan cepat2 in order to enable me to test this instrument next month *before next year*.. erkkk next month dah december eks?? huh! awal bulan depan ada conference.. so meaning.. hrm.. harus pretty tight nov and dec nih iskkk.

The next thing is, aku dah propose date untuk aku defense kat boss aku wuhuuuuu *meks ketaq dah nih!* and when is it gonna be?? jeng jeng jeng!! Tokleh nak cakap lagi sbb it needs approval from my boss and the committee members. Kot depa tak free, they'll change the date...but whatever it is, march will be a meaningful month for me laaaa.

Wokessss itu ajor deh! Both my coming saturday and sunday should promise a fully occupied weekend for me!

daaaaaaa.

p/s:
1. eh ehh put! apa dah jadi ngan umahmu?? jgn lupa kasi kad jemputan kat aku eksss
2. ermmm.. aku rasa macam nak develop satu projek lah..projek aku sendiri hee hee..tgk camner..try dulu

10 comments:

DeLinn said...

projek apa? bila nak develop projek aku pulak, huhu

Hazelsyd said...

ko ingat ni projek apa? hahahaha

takde kaitan langsung! kekekeke

tentangseseorang said...

wohhh....bones tuh best. criminal mind pun best....

Anonymous said...

amboi si botak tu jugekss yach huhu..

*maks nak kak wokz gaks ler bley?? projek apernyer*

Hazelsyd said...

Ady,


yerrr sangat chomel kan si aweks tuh..bones tu huhuuu

ha ah criminal minds mmg best!

Hazelsyd said...

Bat,

hehe si botak tapi strategist tuh!! huhuuu

nak cikwokz eks?? meh sini dekat sket nak kabo heehehe

K.O.N.T.R.A. K.I.R.I. said...

kesian dia..:)

Hazelsyd said...

Ben,

hehe takper..esok masih ada kekeke

aliyahaznin said...

hah..umah aku tutup kejap...ternganga je pintu tp takde jemput masuk bahaya karang masuk pencuri hahaha...

Hazelsyd said...

Put,

hahahahaha ko mmg!!

okesss tak kisahh