Sunday, November 16, 2008

Canterbury lagi???

iyer heheheheeh...cik partner ajak gi cuci2 mata lagi smlm lepas dia balik keje....half day ajor ropernya kejenyer smlm...aku tak dan nak develop slides pon lagi hehehe*alasannnn*...so rushing2 we all gi....

Sesampai sana.. masih ramai umat walaupon tak seramai last week.. and surprise surprise... baju2, jersey2, tshirt2 sumer kering kontang!!!..huhhh.. mmg kurang banyak...tp yg pasti, ku telah rembat lagi satu jersey merah yg macam amran beli tuh.. entah jepun nyer rugby jersey kot...tak reti aku...sbb amran pakai haritu nampak cantik.. and being me, aku soka sedondon-sedondon gittew heheeheh maka telah ku rembat yg ittew. Lagipon, bila tgk mmg kering kontang gudang ittew.. maka aku rasa yer lah..jarang2 skali canterbury wat warehouse sales ni kot..sbb yg pakat borong aku tgk last weekend and smlm was omputeh omputeh belaka..ramai laks badan ala-ala 6 paxs kegemaran mak hayamz gittew utk dia buat cikrabs hahahahahaha. Amran benonyer nak tgk ireland rugby jersey..last week takde size dia.. tp smlm pon mmg takde gaks.

Selain ittew, aku sempat singgah ke factory outlet dickens & hawthorne yg jugak ada sales gedebuk gitu...so aku udah rembat some lotions and body butter for myself.

Smlm chat kejap ngan Put...dan soklan skema dia bila kami terserempak online pada hari sabtu atau ahad ialah...."hari ni menyongket ke mana?" kekekeekek sabo jer lahhhh...aku cakap laks kat dia smlm..."cuba la ko tanya aku nih sehat ka..dah makan kaa." hahahahaha dia gelaks.. dia kata kalo jawapan aku menyongket tuh sehat lah maknanya. kekeke now both Iza and Put are beginning to understand me already err... i mean, my passion hahhahahaha. owh yeaa bat, aku dah lepas masuk ke umah Put nun huhuuuuu..ko dah boleh ka?? heheheh. Anyway, smlm lepas2 tu gi lepaks kat bondi beach kejap.. ish ish ishhh mmg cantik laaa bondi beach tu eks... mmg tak puas2 memandang laut...ramai gaks org ber surfing.. rasa cam nak blajo jer surfing *dream on* hehehehe...cuma rasa teruja jer tgk depa surfing tuh.

Wokessss daaaa

5 comments:

Anonymous said...

entry tanpa gamba ni membuatkan sy kurang perhatian.

kamu
sila ambik perhatian.

terima kasih

Ayu Mohamad said...

setuju dgn rzr.. alangkah best kalo disertakan gambo2nya hehehehe

Kopi Suam said...

saya juga mempunyai pendapat yang sama...ija...we want piccass pleaseee

Anonymous said...

yes .. we want pics. more bern's pic please.


muekekekkeek

-DL-

Hazelsyd said...

Yatz
Ayu
Zira
DL

amboii amboii amboiii nak piccas laks eks kekekeke

bern eks? hahahaha