Friday, November 21, 2008

Hapdet from Ipoh day 6

Harini suasana agak tenang berbanding 4 hari lepas yg agak kelam kabut..pagi gi spital..balik petang.. or vice versa shift nyer..depends..But now that mom dah discharged, lebih tenang ler di rumah ajor.. mak dah ok..still weak sbb udah ler rendah dia nyer gula tu kan.. 5.0+..tp dia sihat2 ajer..


Aku pon berkesempatan la bertenet kat umah atan nih ahaks ahaks! on and off la.. ala-ala lari-lari gitu heheheheh...sempat gaks catching up on goss and news and emails and blogs and facebooking etc etc.. hrmmmm... banyak ropernyer kisah-kisah eks? heheheh..ku sangka kan cuaca redup dan windy di sydney nun.. ropernyer panas dan windy di sinun ahaks ahaks!


Esok ada kenduri umah my childhood fren...adik dia kawen...sementelah aku ada sini, mak aku kata pegi ler jenguk muka...mak dia pong dah tau aku balik nih beria bagai soh gi.. insyaallah gi kot esok.. berzaman dah tak gi makan kenduri nih hehehe *mula dahh aktiviti jalan-jalan cari makan aku nih* kekekekeke. Takde lah..Other than that, there's also another kenduri umah my senior masa di upm dulu..hrm.. yg ni tgk ah camno...


Keroje aku masih belum bersentuh yer hee hee hee..entah bila laaaa nak dimulakan tuh....tp masa atas flight masa balik sini haritu aku sempat gaks buat rangka slides nyer..mana yg senang2 tu aku dah buat la.. tinggal lagi the remainder ajer...hrmm.. i foresee sejurus lepas aku balik sydney sok, perhaps aku akan still buzy & occupied with work for few more days.. then...then... will be a real hols for me yeahaaaaa kekekekeke...altho aku still ada target utk submit paper by december 08 and january 09. See how boleh tercapai ke idak memandangkan plan udah berubah kekdahnya ngan sekembalian aku ke tanahair yg tak dijangka ini.


As per my conference tuh, tadi dah dapat schedule dia and my turn to present my paper will be on the first day and the 2nd person! i like that!! so the rest 2 days aku akan lepaks lepaks enjoying myself di konperens ittew...yg ni aku perlukan doa2 korang gaks tau.. sbb aku ketaq! hehehe.


Wokess laaa...takdak apa nak citer..tu jer..happy weekend.. miss u guys!

No comments: