Monday, December 22, 2008

What the fcuk continues..

Okes ini kisahnyer...*smlm penat campur malas utk sambung tulis*

Dah dekat2 nak krismas nih biasa lah kan..offices akan buat krismas party before they go off for krismas hols. So opis amran nih tidak ketinggalan lah. So depa2 nyer krismas party nih hari sabtu lepas mlm..dekat The Rock, tempat yg terkenal ngan tpt yg happening for drinking. Amran memula nyer dah cakap maleh nak join sbb 1. gi pub tpt minum2 *yer lah dah muga most of his opismates are lelaki.. mana ader krismas dinner yg skema2 bagai kan* then 2. sebab malam. So he declined. Tapi member2 omputeh dia nih gaduh ajak gi jugak...depa kata kat amran, kalau dia tak datang gaks sabtu, dia akan datang umah pick him up hehehehe *depa bukan tau umah pon!*. Then amran bagi gaks lagi reason dia tak minum.. si Pat melawak kata takper kang dia nak buh sket whiskey dalam coke dia. huh!! ngeri aku!. Although amran tau that was just a joke, tp baik berhati2 gaks la kan. So, walaupon telah berkali-kali amran kata takmo, they still insist. Last last amran kata..*alright, maybe*. Baru depa diam.

Aku tau pasal krismas party hari sabtu yg amran decided not to come tp aku taktau apa tindakan amran utk ngelak daripada datang and i forgot all about it of course. Hari sabtu lepas kami ke sana ke mari but initially the plan does not go beyond lepas maghrib la actually nyer. Aku tak ingat dah la pasal krismas party si amran tuh because he already said he's not going. However come saturday *sila baca entry sabtu yach, malas nak ulang hahahahha* kami beraktiviti sampai ker mlm kekdahnyer...masa on the way nak ke matraville, si amran was driving so he asked me to on his handphone as he'd want to take pictures kat matraville tuh kang with his henpon *walaupon aku dah bawak camera kan so what's the point amik ngan henpon gaks lagi*.

Anyway, I was surprised masa tuh..and tanya dia, nih apesal laks tetiba off henpon nih out of the sudden. jeng jeng jeng! Dia sengih2 ajer. Aku pon on kan laa fon dia tuh....then satu message masuk dari unregistered number, which reads:

"What the fuck!". 

hah! terkejut aku saper laks yg maki laki aku nih! Setau aku dia nih bukan jenis yg buat hal ngan orang nyer jenis. I read the message to him.. instead of feeling surprise, dia tergelak besar kau!! kekeh kekeh dia gelaks. 

Kisahnyer tu message dari si nelson who amran said, maki dia sbb dia takder kat krismas party kat the rock tuh..agaknyer depa tunggu kot! hahahahahah kisahnyerrrrrr. 

So, tu lah title dia.. bukan aku mencarut yer kekekekeke. Amran kata sure dia kena nyer harinih kang kat opis kekekeke aku look forward gaks balik kang nak dengo citer apa jadik kat opis dia hehehe.

Wokesss daaaaa.

17 comments:

DeLinn said...

cissssssss! ingatkan hang marah kat sapa2 ke.. haiyooo *mode cik wokz turned down*

Hazelsyd said...

Na,

kekekeke meks nih tenang org nyer eks takder nak carut2 kat org. mak ai dah pesan jgn biasakan carut2 nih kekekekeke

kalau dah cikwokz tuh, cikwokz jugak! hahahahahahahaha

Anonymous said...

assalamualaikum...

ngeri...ngeri...


soh meran buat vodoooo jer la..

hahahahahha....

Hazelsyd said...

w'salam fudh,

kekekekeek tu lah pasal! buat derq jer

weh ko suggest buat vodoo ker? kat saper? nelson tuh ker?? hahahahahaha memain jer eks!

jane said...

salam H,


tajuk wat saspen ajor....

Hazelsyd said...

W'salam jane,

hahahahahahahahah ampunnnnnn!!

AppleB said...

wakakakakakakakakakka saspeng ingatkan ko mencarut

Hazelsyd said...

Iza,

kekekekek aku tak berani! kang mak hayamz sinsing lengan nengok aku carut2 kang kekekekek

cekputeh said...

Lerrr...aku ingat ko marah kat sapa ke..kot ada yg kaco meran ke..mana le tau kan, kot2 ada awek mata biru ngaco si merah tu...hehehe..

Hazelsyd said...

Wa,

kekekekeke kot ada awek mata biru nak kaco dia pong, tak jalan nyer sbb hati dia kat awek mata hazel wahahahaha

Sofya said...

salam H..

ishhh..ishhh..ishhh..

wat suspen lagik!!!

Hazelsyd said...

W'salam cikya,

hhahaha

ok ok len kali saya skema skets kekekeke

Sofya said...

H..orait per.

tapi mujur tak der sakit jantung..hiks

Hazelsyd said...

Cikya,

hahaha ampunn cikya! *kikikikiki*

Sofya said...

takut gaks ek kalu si meran tu g jugak...mana ler tahu..sheikhtan tu ada kat mana2 kan..

nauzubillah..

Anonymous said...

amboi... maks tak sinsing lengan kaedahnya.. maks sinsing kain sajork hehe..

*maks uruts cikteks tengok tajuk jerk dulu*

Hazelsyd said...

Bat!

hahahahah sinsing kain terus kau! kekekekek

urut jgn tak urut nyah! lalalala

ishh komen ko harinih MA15+ lah!! mujur aku 17thn hehehe