Friday, December 5, 2008

Selamat Hari Raya Aidil Adha

Normally aku akan wish kat blog nih ucapan raya for those kat belah2 kelantan, ganu, kedah serta mana2 yg smlm last day before cuti tuk kengkawan aku.. tp iskk lupa la pulak smlm hehehe..apa tandanyer? tandanyer, aku sendiri pon lupa laaa raya haji is just around the corner huhuuuu *sunggoh nih*. Kalo tak kerna DL ngingatkan aku pasal raya kat tingkap smlm harus aku lupa kot hehehe. Not sure whether u guys will still visit your relatives tapi we all ni slalunyer either dok umah ajer or balik kampung kat bagan serai tuh or kekadang tu drop by gaks kat kuala kangsar.. tu jer lah..tp apa2 pon, tetap berpakaian raya sampai ke petang kekdahnyer hehehe..dulu la nih.

As for last year di sydney nih, i remember aku menyambut raya haji di school ahaks ahaks! yerr gitu.. aku lepaks jer depan pc nih wat kojer aku.. sementelah amran pon kojer.. and i think will do the same too this year's raya haji. Dengar2 nyer akan ada majlis raya haji organized by msd kat mesia hall.. tp kalo tak silap ianya akan dibuat hari sabtu 13/12 sok.

My in laws yg tengah buat haji nun khabarnyer sihat2 ajer alhamdulillah...semalam aku mimpi mom in law aku...takder apa2..mimpi elok2 ajer.. sbb dalam mimpi tu dia serve aku food! kekekekek *pasaiii makan ajer aku nih eks sampai dalam mimpi tuh!* hahahahaha

Wokesss.. smlm kononnyer nak masuk school, idak jugak.. ni harini baru datang..ni ada few school-related emails that i need to respond to.

Wokess.. Selamat Hari Raya Aidil Adha.... maaf zahir dan batin andai ada kata2 dan perbuatan aku yg menyinggung hati dan perasaan u ols dalam persahabatan kita ini...enjoy your raya!

19 comments:

Anonymous said...

assalamualaikum....

selamat hari raya aidiladha!!!!!

balik la makan ketupat wei!!!!
tak jauh mana pon...
heheheheheheee...


wa masak piza raya nih...
salji byk nih...
hahahahahahaaa..

Hazelsyd said...

Fudh! w'salam

kekekeke sajer jer ko ekss! hahahaha

ishhh piza lakss dahhhh raya2 nih..hehehe

enjoy beb yr raya..

Anonymous said...

selamat hari raya aidil adha, hazel...

Hazelsyd said...

Teesh,

you enjoy your raya yer beb!

Anonymous said...

nyah,

selamat menyambut eidul adha didpn pc kaedahnya *lariiiii*

paperpun maks susun gaks sepuluh jari tangan n kaki sekals kalo ada salah shilaps yach...

Hazelsyd said...

Bat!

kekekekek specific tuh ucapan di depan pc! hisyyy kome ni sumer pakat pakat nak bagi aku makan rendang ati eks?? hahahahah

wokes bat.. sama sama yach!

Anonymous said...

selamat hari raya aidiladha, kak ija :)

Sofya said...

salam H..

Slmt Hari Raya AidilAdha..

Hazelsyd said...

Naemah dan cikya,

Selamat hari raya, maaf zahir batin yer...

jane said...

ija...

salam aidil adha.
ini kali pertama seumur hidup aku beraya haji tanpa abah.

nak menaip inipun, air mata dah bergenang...tapi tak apa, life has to go on..pergilah dulu abah. kita jumpa d sana.

ala....sedih la plak.


pst...kami x buat lemang pun. x ada mood, mak kata.

Hazelsyd said...

Jane...

aisehhh.. aku pon turut sama sayu jane..hrm takper lah.. betul ko cakap tu..semoga roh arwah tenang2 di sana yer.. while u and the rest..continue on with your life sambil sentiasa ngaji utk arwah spy sentiasa 'connected' dgn dia..

yer lah of kos.. baru baru lagi nih kan.. sure perasaan masih sedih..esp mak ko jane..that can't be denied..

u take care ok jane..

Anonymous said...

Kehadapan sahabat ku H yang sangat ayu,

diucapkan selamat menyambut hari raya aidil adha di perantauan sekali lagi. Di doakan ... semoga .. dpt la pegi solat sunat raya ya.

Dan kenang daku dikala kau mengunyah ketupat, satay, laksa penang, sandwich telur, kebab daging, kambing panggang, pizza yang Fudh hantar, tart kiriman delinn, rojak kawan sebelah rumah buat, kek buah beli kat Tesco, dan apa2 sahaja.

With luv,
DL

Hazelsyd said...

DL,

kehadapan sahabatku DL yg sangat kurindui di tika dan saat ini...

terima kasih di atas ucapanmu ittew walaupon ku berharap jua agar ada sms yg akan masuk pada malam raya ittew nanti *opsss ter-think out loud laks* ahaks ahaks ahaks!

walaupon gigih usahamu utk buatku makan rendang hati..ku terima dgn hati terbuka kerna kau sahabatku...
eeuuwwwww jiwanggggg!! kekekekeke

love u too DL!! slamat hari raya!! maaf bebanyak yer kalau ada salah silap aku but that's wat frenship is wuhuuuu!

ko jgn mentekedarah lontong byk sgt tau hahaahah

bye!

cekputeh said...

Jaaa...

Hepi Hari Raya Haji! Aku balik S'wan, yeahoo!

Sengaja je ye..hehehe

Hazelsyd said...

Wa!!

aku baru lepas komen kat blog ko! kekekeke

slamat wa.. enjoyyyy..

Anonymous said...

ye kak. sy ade terguris. tapi sy maafkan akak. walaupun sy tak menang. sy namapak perkataan "try again".

selamat hari raya. semoga berjumpa di raya akan datang.maaf zahir batin.

meMyselfAndI said...

salam..nak tanya...duk kat sydney ke?uni mana?saya penah gak mewujudkan diri kat sydney kejap2 dulu..

Hazelsyd said...

Yatz,

kekekekeke guris dan tak menang dan try again dan mungkin menang dan try again dan ??? kekekekeke

slamat hari raya, maaf zahir batin yer.. utk berjumpa di raya akan datang?? hrmmmm.. rasanya tidak.. tp online boleh!!! hehee

Hazelsyd said...

salam noorihan,

thanks for dropping by..

saya kat unsw, dok kat randwick..

slamat hari raya yer..