Tuesday, December 9, 2008

Post aidil adha

Semalam seperti yg dirancang, a small raya gathering was held at my house...ermm.. elok jugak aku tak jadi ke school smlm sbb...dok tok tek tok tek kekdahnya lama jugak aku di dapur.. yang initial plan nyer konon2 nak start masak and all tu lepas balik dari school around 4 pm gitu.. idak kalu, harus kelam kabut aku..

All invited were able to make it, thanks guys...10 orang jek yg aku invite pon..sbb last menet plan nak wat nih.. in fact pepagi raya baru dok sibuk sms the invitation hehehehe. Aku buat bihun tomyam ajor.. simple ajer deh.. with of course koktel aku tuh.. hehehe..then cikpah and fida datang ada bawak puff and kek jugak.

Majlis start around 6.45pm gitu...and we all makan & sembang dan makan & sembang...maghrib sumer pakat kat umah aku ajor..then sampai ke kol 10pm gitu.. it was terrific yesterday! walaupon yg datang cuma 10 org ajer tp hingaq nyer mengalahkan 30 org kekekekek...time time nak balik dah berdiri tu pon still buleh terbukak topik lagi tuh! heheheheh

Sebelah pagi nyer, mak aku call to wish raya.. hehehe aku siap tak ingat pon nak call dan wish raya huhuuuu...then bila aku cakap yg petang nyer nak host makan-makan kecik sket.. mak aku kata elok lah tuh..at least terasa raya haji nih..idak kalu, makin lama makin hilang laks kang..

..hrmm...aku ingatkan incident tuh haritu maleh la nak bagitau mak aku...tengok2...hrm.. dah sampai pon ke pengetahuan dia huhuu..tp sepatah mak aku tak komen pasai tu kat aku smlm kihkihkih...actually last week sblm dia tau citer tuh, almost everyday dia call aku kejap2 hehehe tanya kabar and all..takde issue.. sajer tanya kabo heheheheh

Apa lagi nak citer eks? nothing much lah raya nih....aku melepaks ajor di rumah smlm...hrm.. event this weekend not sure gi ke idak sbb rasa macam nak gi lepaks kat school.. see how..owh yea, setelah dapat balasan sms dari si DL, baru ku tau dia bukannyer tau pong aku ada request dia soh sms hehehe she just wanted to do so... hrmm.. kekadang nih kan..our wishful thinking nih boleh tercapai gaks eks hehehe.... dan aku sejak menjak kebelakangan nih ada laaa buat satu wishful thinking nih.. ada laaa kan.. sehsuatu yg aku rasa susah nak capai heheheh..tengok camner...

11 comments:

ummi of triplet said...

gang laki sakan bergosip....kita dah tunggu depan pintu pun depa dok bergosip sambil berdiri...hahahah

Hazelsyd said...

Cikpah,

itu ler pasal kekeek memula kata kaum wanita yg dok sakan sembang takmo balik.. tetengok.. depa laks!

Ayu Mohamad said...

gambonya mana dong?? hehehehehe
tak puas tak nengok gambo nye

Ayu Mohamad said...

gambonya mana dong?? hehehehehe
tak puas tak nengok gambo nye

Hazelsyd said...

Ayu,

gambonyer? hehe cam malas laks nak upload hehehe nanti lah.. tp tak byk pon.. ada la 2, 3 keping ajer

DeLinn said...

mak tak cakp sepatah pun sebab aku dah pesan sesiap

Anonymous said...

lam pada nak beraya didepan pc katanya siap gaks buat small gather giteww huhu...

Hazelsyd said...

Na,

hahahaha patut laaaaaaa!!!

Hazelsyd said...

Bat,

hehehehe.. can't resist la beb..it's almost like a tradition already huhuu

Anonymous said...

wehh .. ko ingat kat aku dak tu waktu ngunyah kambing bbq, lemang, sate,nasi impit, soto, nasi briyani, nasi tomato, laksa penang, ketupat, rendang ayam, rendang daging, sambal udang, kuih keria, donut, kacang kuda, kacang tanah, kacang hazel .. oooppsss..


Selamat Hari Raya. ehheheh.


-DL-
p/s psttt aku sorang je ke yg menghantar text wish ko ni? kekeke

Hazelsyd said...

DL!!!!

aku tak ingat pong kat ko, ampunnnnnn!!! sebabbbbbb..takder satu pon yg ko nyatakan kat situ yg aku makan pon raya smlm heehhe

ha ah lerr.. ko ajer yg sms aku.. afterall, my wishful thinking tuh tuk ko sorang jer sms..sajer je aku nak perabihkan kredit ko ahahhaaha

bye love!