Wednesday, December 17, 2008

Inspiration [hapdeted 11.45am]

jeng jeng jeng! hehehehehe

Kang aku hapdet eks sbb ada nak letak gambo and those pictures ada kat pc aku kat school...ni kat umah lagi nih.. melepaks..makan bihun goreng and minum kopi o panas. heheheh nih dah 2 hari dah nih aku melepak lepak gaya bebas jek nak ke school nih.. apa sudah jadi??? year-end syndrome kah? harusss...harussss...

So, satgi eks.. daaaaaaa.
*****************************

..of lay peng's graduation yesterday..

Okesss..ni dia gambo2...semalam was Lay Peng's graduation day...so sempat gi jumpa dia bergambar2an....and also an inspiration gaks tgk dia grads tu kan...sebab she was able to meet the stated graduation dateline. Nak labelkan gambo2 nih tak reti laks aku sejak menjak pakai Opera nih..neway, the first gambo nih sumer lect2 aku yg mana namanyer korang mesti familiar kalo korang lama dah baca blog aku nih....

1st :dari kiri: ian, jack, laypeng, paul and jennifer

2nd: roger layton and his wife ~ co sv lay peng.

3rd: lay peng and jack *jack ni sv dia* tu gown warna biru sbb dia grad phd kat US.. yg lelain australia. 

..nak tau dak gown graduation phd nih kan lengkap sumer skali ngan topi dia tuh berharga aud700! mahal giloss!! tp nak beli gaks nanti coz i wont find it elsewhere kan.









Wokessss daaaaa.

3 comments:

Anonymous said...

graduation simple ek kat sana?

nmpk lay peng simple je... :)

Hazelsyd said...

Naemah,

yg ni dia dah keluo dari dewan dah tu.. grad kat dalam auditorium.. kalau kat US yg sempoi abes kat padang jer hehehe

cekputeh said...

Kita sini...grand giler..