Saturday, December 20, 2008

Apa projek harini?

Amran keje harini dan aku yg mulanya ingat nak ke school gaks buat kojer.. tp kensel ajer sbb mmg tengahari kang lepas amran balik nak ke umah cik pah kejap. So dah tak jadi tuh, lepas amran ke opis aku terus buat bihun sup daging yg dapat dari korban haritu nak perabihkan. Yer lagikkk..nampak beno feveret aku eks hehehehe. Then mentara merebus sup tuh, aku lepak2 ajer minum kopi o panas..then tgk dvd citer the holiday. Heaven beno rasa dapat melepak2 tanpa tingatkan study hehehe.

Sebelah ptg laks ke Supercheap japs si amran nak gi beli apa ker menda tah tools nyer. Then ke eastgarden...then tgk wayang citer twilight. Dalam citer twilight tu ada satu adegan minah tu tengah jalan ter slip jatuh. Aku terus teringat masa aku tgh dating ngan amran dulu aku penah ter slip jatuh gitu gaks. hahahahaha malu giler!! Dah la masa tu dalam kategori baru dating laks tuh.. heeee where got road betui!! tapi mmg aku malu giler lah masa tuh! kekekeke sib baik amran buat buat cool jer masa tuh.. masa dalam wayang tadik boleh terberciter pasal ni laks.. then dua-dua kukik kukik.. dan masa nih lah baru si amran kutuk aku and gelak2 kat aku bila ngingat hal tuh.. amboihh masa dulu nun konon2 buat buat biasa jer control macho hehehehe sabo jer lah.

Sebelah malam nyer laks...keluo balik jumpa cikpah, yanie and fiesh gi tengok umah2 yg dihias ngan lampu lip lap lip lap sempena krismas depa kat matraville. Monday ler aku upload gegambonyer sbb rasa cam maleh laks nak buat skrg. Owh yea..mawi nikah eks harinih... cun tuh ekin...pengantin mmg la cun and berseri kan..pulun gaks la aku kaver tgk kat you tube...aku buleh bayangkan siang tadi sure mak aku and kakak, dik an sumer pakat melangut la depan tv nengokkan si mawi. Actually pagi tadi aku pon terlupa gaks dia nikah harinih... tapi si kakak yg sms aku tu baru tingat. Sempoi jer mawi. Moga perkahwinan mawi & ekin bahagia serta kekal ke akhir hayat.

No comments: