Monday, December 8, 2008

..di pagi aidil adha..

Selamat hari raya aidil adha...cuaca macam mendung jer pepagi aidil adha di randwick sydney nih walaupon smlm panas.. yer lah.. skrg nih dah summer dah nih...

Harini aku tak jadi lah nak ke school..sbb lewat sket pagi tadi and mentara2 nak siapkan breakfast and lunch pack tuk si amran tuh dah makan masa sket so kang mentara aku nak siap2 kan.. amran sure tak sempat laks nak ke tpt keje. So, i thought takperlah gi jalan kaki jer...but then, come to think of it, kang nak kena balik awal skets ada keroje nak wat kat umah..so the perjalanan pi and balik jer dah buang masa..dah la datang lewat and then nak balik awal laks..so dan wat keje takat mana sangat laa kat school tu kan. Therefore, on 2nd thought, aku tak jadi ler ke school.. wat kojer kat umah ajer ler...*the thing is aku sunggoh la tak berdisiplin nak study bila kat umah be it alone or with my partner around hehe*...in fact, tengokkkkk skrg nih pon aku gi hapdet blog lagik hehehehe takperrrr.. kang kaw tim balik huhuuu

Actually petang nih or rather malam nih aku nak host one small raya gathering kat umah aku nih... it should serve 2 purpose beno nyer.. satu utk farewell si cikpah and then skali harung raya haji skali la kan..the invitation list is short this time.. mmg tak ramai pon..sbb impromtu decision and masak menda2 yg ada kat umah ajer lah kan...just a small gathering that is.

Owh yeaaaa....DL, thanks for the raya-sms! hehehe tak sangka laks ko sempat baca aku nyer reply kat komen ko kat entry aku hr jumaat hr tuh.. sbb aku ingat aku reply dah lewat and sure ko dah balik umah and tak sempat baca hehehehe...tp kekdahnyer pepagi nih baru aku baca pong tepon aku tuh...thanks so much eks!

Okessss daaaa..ermm.. raya2 korban nih kan.. tingat laks sup tulang kan..sbb sokmo nyer bila org wat korban sure tulang temulang tu org buat sup kan.. bestnyerrrrrrrrrrr!!!!!

1 comment:

Ayu Mohamad said...

Selamat Hari Raya Aidiladha Ija....

semoga sentiasa dalam rahmat Allah...

nanti letak gambo gathering itu yer