Friday, December 12, 2008

Wet

ehem ehem ehem! wet aper lak dah nih? dah la pagi jumaat kan *tu diahh ada org sinsing lengan dah tuh!* kekekekek

Wet morning laaa... it has been raining these days..and pepagi nih still hujan lagi...hrm... takper, hujan rahmat hopefully di pagi2 jumaat nih..

Aku terjaga tah kol baper...dinihari rasanya.. ayakkkkk the first thing yg datang ke kepala aku nih... ialah...keje, keje, keje.. iskkkkk!!! but i refuse to bangun wat keje like before sbb yesterday dah penat minda sangat dah and i need rest....tapi, dia takmo ilang laks tuh dari kepala aku..puas aku pusing pusing, zikir2 nak kasi lena balik....still it's there...tapi aku rasa emotional instability aku nih sbb tgh bulan penuh la ahaks!

I should go and buy chocolates eks..dah sementelah krismas sale nih kan... mmg rambang mata la tengok cekelat2 murah2 hehehe.

Aku sebenonyer kat junction nih. Nak gi kiri ke nak gi kanan ker nak terus ajor. Sebab, skrg 51% kata takkan balik mesia july for the conference in mesia tuh...tp ahaks! for the past 2 days aku kerahkan jugak wat paper utk konperens kat mesia tuh and which by yesterday dah gerak draft 1 of about 30%. Tapi kalo dah kata takmo balik mesia, naper aku gigih gaks buat paper yg khas utk konperens di mesia tuh? tak ker namanyer sajer nak kusutkan pkiran, sajer nak pressure diri sendiri ngan due date dia yg semakin menghampiri? Kalo dah kata takmo gi konperens tuh, lepaksss ajer laaa kannnn...hehehehe. Hati teringin gamaknyer kot nak gi konperens tu tp ada constraint gittew hehehe.

Tak lah, sebenonyer, it has been listed in one of my targets since mid of this year lagi and now sudah ada constraint laks, tu sebab aku macam nyampah. Campur ngan tension menda2 lain lagik.

hrmm.... on a different note, kalo aku cuti blogging camner eks? korang akan terkenangkan aku dak? hehehehe

Wokesssss daaaaaa.

19 comments:

Hazelsyd said...

rzR said...

relek2..jgn marah

maksud ai, ai yg tak reti gapo2 ni pun, akak tetap tye pendpat..adeh

tak salah lah, bagus la tye pendapat

yg benar,
sy yg buta dan tak dapat melihat perems sexy yg cantek.

December 12, 2008 12:17 AM

******

Hadek ku yatz,

ahaks ahaks! ai bunyi marah ker yew?? hehehe sorry lah kalo gitu interpretasi awak..

what i meant kat situ ialah, len kali cuba cakap tuh kasi jelas sikit sbb setau kak ija awak tak buta kan, malahan spek pon tak pakai kan hahahaha opsss memain laks!

some more, bila awak kata awak yg taktau apa2 pon ai still tanya pendapat.. that shows ai trust and value u la dik oii

apa2 pon, love u yach! our sweet memories will always be stored in my heart tau! hehehe

Anonymous said...

uhuk tak jadik eh???
jgn menyesal ehehehehe...

Hazelsyd said...

Ady,

hehehehe lom tentu lagik tuh hehehhe

Anonymous said...

jgan nak mengada2.. cuti2 blog kaedahnya... *nanti ada org merana*.. huhu..

Sofya said...

salam H..

tak rugged arr dear coti2 blogging nih..hiks

penat kalu..rest 2 or 3 days..pastu wat balik..amacam?

cikya pun selalu malas gaks..hehehe

Hazelsyd said...

Bat,

tu diahh jgn ngada2 katanyer kekekekeke

ehem! merana eks? heheheh

Hazelsyd said...

w'salam cikya,

iskk tak rugged ker? aiseyyyy

tak rugged kalu, tak jadi lah coti blogging kekekeke

Anonymous said...

assalamualaikum...

betui ka takmo balik mesia!!!!?????
hhmmmpp.....

coti blogging????
boleh...
boleh...








boleh blah
kehkehkehkeh...

Hazelsyd said...

Fudh! w'salam

hehehe ermm camner eks pizza ko yg aku dah order tuh kan?? hrmmm kekekekeke

tapi kan fudh, kalo aku jadi balik kali nih kan, i'll make sure aku mmg jumpa ko kali nih! huhuuu *errr insyaallah*

hamboihhh boleh blahh ngko ekssss mode sinsing lengan nih!*

masalahnyer 51% tak balik tuh hehehe

Anonymous said...

tiba-tiba boleh tukar 51% jadik balik

hahahahahahahahaha...

Hazelsyd said...

kekekeekekke ko nih!! alaaa lambat lagi laaa memacam leh jadik hehe

AppleB said...

mati2 aku ingatkan ko WET hari ni hohoohohohoh

Hazelsyd said...

Iza!!

hahahahaha aku kata dah! tak MA15+ tak sah katanyer ko nih! kekekeek

nasib ko baca sampai abes ekksss heeheh

jane said...

salam ija...

weh, mana aci coti2 blogging nih...hapdet aje nyah, lambat pun x apa. pendek pun x apa. janji ada citer...

Hazelsyd said...

W'salam jane,

hehehe oklah oklah heheh

Anonymous said...

jgn cutiiii...nanti aku winduuuuuuuuuuu :D

Hazelsyd said...

Wehhh!!!

terharunyer aiiii u datang menjenguk letak sepatah dua kata? wuhuuuu

i lap u!! hehehehe

ko teruskan menyinggah yer hee hee hee

take care wokes!

cekputeh said...

Nak cuti blogging le pulak...ye sgt le tuuu...

Alaa..u all, ija nak 'test market' je tuu..kekeke

Hazelsyd said...

Wa,

kekekeke "ye sgt le tuuu".. ehh tak percaya ker? kekekekek

eh betulla, kalo boleh nak bercoti blogging.. tp tangan gigil nak tulih hahahahaha