Tuesday, May 6, 2008

Of stress and achievement...

Bumped into Lay Peng and Daisy yesterday afternoon in the printing room and.... both asked me the same question.."are u okay, Ija? You look stressful!" hehehehe.. I was!! and still am!! Stress laaaaaaa sampai laaaa ni masih terkial-kial dgn aku nyer analitical skills nihhhhh uwaaaaa.....Aku rasa aku mmg lemmss lah sket bab analitical skills ni uhuk! Tendency utk tgk at face value ajer...Padahal ini la yg aku akan ngadap sampai aku abessss nanti (mostly laaa) walaupon dah masuk kojer nanti pon requires this skill gaks. Ok, stop membebel.

Tadi cam nak citer2 pasal PTK and the achievement related to it since ini antara berita2 terbaru pasal saing2 aku tu yg aku dengo.... Tapi.. terhilang mood pulak..paper ni punyer pasal lah ni huhuuuu. Kang ah sambung kalo ada mood lagi.

Ok dahhhh... sambung mengayuhhh lagi dan lagi dan lagiiiiii......

9 comments:

Anonymous said...

senyum seindah suria. yang membawa cahya. senyumlah dari hati dunia mu berseri. senyum umpama titian dalam kehidupan. kau tersenyum ku tersenyum. kemesraan menguntum. senyum membahagiakan. senyum kepada semua. senyum... alamak dah lupa lirik seterusnya. apa pun senyum jer. ilang le stress tuh

Alinlai said...

alamak... ini yang tak berapa sanggup ni bila fikir nak sambung study ke ke ke... tak pe M'sia boleh! ke ke ke

Hazelsyd said...

Ady.
hehehehe..org Perak mmg senyum sokmo.. takleh nak jawab soklan2 cepu berlian pon.. senyum gaks kekekekeke.. thanks so much la dude!

Alin,
Thanks for droppping by..hehe alaa citer2 aku ni mmg penuh dgn gambaran tragis! kekeke tp.. tang org lain rasanya.. elok2 jer.. dun worry.... kalau ada peluang, sambung blajo beb hehe.. and of kos la kalau kerjaya itu request further studies kan.. kalau idakkkk tak yahhhhhhhhhhh!! Jaga diri and baby eks!

AppleB said...

wah! baru aku berjaya khatam entry yg banyak ketinggalan hhohohohoho. mek bz ok.

dah sukurlah ko berjaya dptkan ikan buat laksa.

udah jgn dok stress, pi jalan2 kalo stress..ehh pi shopping kekekeekek

Hazelsyd said...

Iza
hehehe baru khatam eks?? Mujur khatam... idak kaluuu kekekekekeke

Thanks eks bebs! mmg rasa cam nak sopping sesikit ni i'Allah khamis ni kot.. sejukkkkkkkkkkk... *tak cukup2 baju lagi tu*

Weh, 2 hari eks Bat takdak? cuti ke dia.. satgi aku email dia lah..

Sue.Aleen said...

sis.. love to read your entry here.. bahasa santai.. sungguh best..

Hazelsyd said...

Sue,
Thanks for dropping by here.. santai eks?? hehehe layannnnnn.....

Ayu Mohamad said...

ija... buat excercise.. sket pon jadi laa bleh ilangkan stress kamu tuh..
ok take care

Hazelsyd said...

Ayu,
Haaaa itu lerrr... idak2 pon buat exercise ni haaa.. i should la kan? Leh ilangkan stress sikit kan.. masalahnya aku hanya stress pd hr sblm and on the day of submission tu.. hari2 lain tak stress.. camno tuhh??? *LOL

Anyway, thanks a lot!! Akuu mmg patut exercise sesikit..(sesikit lg tuh.. mmg dasar!)