Thursday, May 1, 2008

Owh!

Aku baru jer ter-discover something.

One information.

Hrm.... that explains actually.

Memang ironic bagi kes aku actually.

Apa2 pun...semua perkara dalam dunia ni... kalau ditenung2.....dikaji2......ditelek2....ada patternnya yg tersendiri... kalau di-screen-kan (dibersihkan) fluctuations, outliers, missing values dan sebagainya... memang apa yg terjadi atau datang dalam hidup kita ni..... dah nak jadi seolah-olah macam linear relationship...tapi kita tak perasan kot....*aku rasa laa hehehe lom ada sape kaji lagi*

Huh! Aku cakap berkias bagai huhuuuuu......kadang2 aku mmg suka cakap berkias...tp at other times, aku suka direct ajer. Anyway, abaikan ajer eks bebelan ini.

Daaaaaa...harini masih mode santai. Petang kang ada research seminar.

Opsss tadi gi ngadap sv. Basically aku me-report kan apa yg Jack komen semalam.. disamping elaborate sesikit disamping mintak idea dan tunjukarah (direction) dari dia...
Okeh. Later.

No comments: