Sunday, September 28, 2008

2 hari lagi nak abes posa...

Semalam dan harini aku berbuka di mesia hall....looking forward jugak sebenonyer nak gi mesia hall berbuka posa beramai2 like last year..a beautiful memory indeed..prolly because it was my first time......cuma this time tak dapat la buat terawih and all...Hari sabtu, iftar di-sponsor oleh P*etronas..so malaysians kat sini bila sebut P*etronas jer tau sangat company yg kaya.. harus lah food sedap2 kan heeheh so ramai la smlm hehe ..idaklah...sbb masing2 gian kot nak gather ramai2..so smlm tu mmg crowded yakmat..duduk mengadap hidangan pon bertemu punggung...yanie, cikpah dan fida pon ada smlm with spouse memasing.. and other postgrads pon ramai.. undergrads lagi la ramai...especially bebudak yg under pet's scholar. I heard sekepala chargenyer aud38 huhuuuu dasat tuh! dan dengar2 nyer yg datang smlm almost 300 people..so banyak tuh dapat dalam satu mlm.. huhuu.

Harini pulak, aku just lepak jer kat rumah mengadap laptop ni... kejap2 tengok kojer..kejap2 surf the net hehehe..bosan ahhh..then keluo beli ayam and daging sesiap for raya....berbuka posa kat mesia hall harini sponsored by msd dan beberapa individu perseorangan....tak seramai semalam tapi ramai la jugak....Amongst ladies, dah sibuk berciter serta block kan hari2 tertentu untuk majlis open house memasing...block awal awal senang...aku dah ada hari nyer.. rasanya 90% konpem kot buat hari senin..tgk jugak kalau takde aral melintang.....

Depa2 masing dah mood raya sesangat.. memasing dah keluh kesah cakap boring nyer nak gi keje esok hehehehehe..aku? hehehe i got work to do.. got discussion tomorrow...announcement jugak telah dibuat tadi berkaitan program hari raya....hari rabu tu nanti, takbir starts at 6.30am dan semayang raya will convene at 7.30am. Then bersurai. Jamuan hari raya pulak akan dibuat hari sabtu 4/10 kol 11am onwards. Dengar-dengar kabar angin sepoi sepoi bahasa bertiup, M*ypsa akan buat majlis raya next saturday... ermm... kalo saturday haruslah aku tak dapat sbb ada workshopon SEM...talking about workshop nih, baru tingat aku homework nak kena buat prior tu the workshop. Boley dak, workshop belum start instructor dah bagi homework *for trial actually*. Got to work on that next week.

Oklah tu jer....entah naper aku rasa entry aku yg ni skema la pulak hehehehe

4 comments:

ummi of triplet said...

whatt???
the following saturday? weekend yg sangat genting utk aku tuh....99% konfirm tak leh join gak ni

Hazelsyd said...

Cikpah,

Yeap..someone told me...tapi dia kata akan di-finalize dan konpemkan later... kalo saturday tu mmg aku tak dapat jugak pon...

Anonymous said...

assalamualaikum

SELAMAT HARI RAYA & MAAF ZAHIR BATIN

cekalkan hati dan tabah kan iman beraya di perantauan, insyallah kejayaan menanti

Hazelsyd said...

W'salam fudh..

Thanks fudh...insyaallah kejayaan menanti di depan...amin..

Selamat hari raya serta maaf zahir batin juga tuk ko dan family yer..