Friday, September 12, 2008

Takde idea lah

..yes indeed...takdak idea pulak harini heheheeh..especially setelah aku dikecam hebat smlm kannnn...(read: kena gelak2 la kannn kekkekeke opss ter sambung gelak pulak!)... nak nak pulak aku kena gelak beso ngan si ibu mengandung tu kannnnnnn hehehehe terus sentapz! kekeke acahh jer, memain jer la ko.. aku ni bukan jenis cepat nak sentapz nyer jgn riso...

well....walaupon aku dok terkukik-kukik ni kan, actually aku ada sikit sensitip dan perasaan mellow di bulan-bulan posa nih. Entah kenapa. Aku pasan bulan posa ni aku lembut hati sket.. sket jer laa *pecahlah rahsia ropernyer selama ni aku keras hati, gitu? hahaha berhati gajah pakah <-- mimik Bat hehehe*

..well, as i was saying, mmg kekdahnya bukan jenis kuat sentapz.. tp org gini kan, bila skali sentapz.. agak lama la untuk di 'un-sentapz' kan nyer betui dak? kekeke. Kalau aku, most of the time aku ignore jer perasaan sentapz, buat sadin jer...tp ada masanya layan jugak.

okay lah... ni namanyer entry takde arah harini nih! LOL! *sambil pkir esok nak bawak kuih apa nih..bla bla bla* owhhh baru tingat! esok korel sale yessss! *tah haper lagi la aku nak rembat*

7 comments:

Anonymous said...

tudiah lam pada layang2 berhati gajah atu bah sempat tuh korel sale bagai huhu...

*terus sinsing lengan baju*..hiks

Hazelsyd said...

Bat,

hehehehe korel tidak dapat luput dari ingatanku ini hehehe

sinsing lengan eks? ehem! tu parut apaaa tu Bat???? *aku tak nampak gelang dah nih kekekekee*

muah muah!

Anonymous said...

korel sale??? sale???????? uwaaaaaaaaaa

arc

Hazelsyd said...

Arc,

Aku tau dahh.. citer pasai sale sure ko muncul sambil nanges2 kekeke

Anonymous said...

hazel,

alaaa.. missed u again!!
i mc hari ni.. tak sihat *ishh tak malunya i dok canang sana sini ek? lantaklah! hehe*

sentapz? meh i polok bior loose sikit meh! jgn u pun demam pulak kang dah!!

*psst!! just don't forget that i'm here for u too, okay..*

Hazelsyd said...

Teesh,

Tak sihat yer?? aiseyyy sian dia..

take care ok! *pesanan2 dah letak kat umah u hehehe*

ok beb! thankss!

Anonymous said...

WHAT!!!!! Korel sale??? uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Yang Benar,
Ahkak LIMAH