Thursday, April 10, 2008

Farhana and dik an...

Gi visit blog Delinn tadi..... dia ada letak gambo kakak and dik an...terus tersentuh rasa hati aku.. sebak rasa.. sedih.. rindu sangat... erm... aku dah lama tak tengok gambo2 depa.. i simply avoid.. actually....aku dah lama tak teringat-ingat kat kakak for quite some time already.... agaknya dah immune and also sbb aku sibuk sgt kot...tp.. bila tengok dia tersenyum kat gambo tu... buat aku terkenang2 balik kat dia..... bonding aku dgn kakak mmg kuat...

Talking about this, aku lupa nak citer especially to u ina.. aku call kakak last 2 or 3 days kot... tah saje je.. sbb aku notice.. rasanya dah dekat sebulan kot tak bercakap on the phone dgn dia ....sembang punyer sembang.. ko tau dak she already had her exams... aku rasa test kot or mid term exam gitu kot.. sbb skrg belum ujung tahun lagi where schools normally have their final exams kan...so kisahnya kan... dia scored bagus2 tau utk subjek2 dia.. setakat apa yg dia dah dapat tu semua 90 ke atas.. ko tau dak Na? Ke ko dah tau tak citer kat aku? Aku pon lupa nak citer last few days.. baguss aaa katanya sains dan maths dapat 96 or something like that... si dik an masa tu ada kat sebelah dia dok bising2.. aku rasa nak kabor gak dia pon terrer dalam blajor dia tu hahaha..i'm just proud of her.... pastu katanya, skrg dah naik bus ke skolah... so the parents and abah dah tak anto dah la... tapi bila aku tanya, dia kata boring gak naik bus so Atan beli buku citer kat dia.. konon2nya dia leh baca la atas bus tu... aku tanya dia tak pening ke baca atas bus...sbb De' pening.. tp ok jer kata dia...sedihhh aaa sehhhh.. takpe takpe.. ujung tahun ni or awal tahun depan i'Allah aku balik...

Lepas tu nyembang dgn dik an heheheh yer lah member dok tunggu sblh kang terasa lak dia.. haha dia cakap apa tau kat aku... "De balik tak bulan April... sbb dik an ada sports 12 April" kekekekeke ... gelak beso aku....aku kata aku balik tp ujung tahun.... (aku rasa sah dah dia akan terus melapor pada mak tu)...Neway, konon2 kali ni dia azam nak main sports tu... last year setelah sakan praktis bagai.. on the day itself tak jadi main sports sbb member ada inferiority complex..

Hrm.... terciter pasal kakak lak...oh yaaa... mmg betul bendera merah sudaaaa naik... alhamdulillah nampaknya 3, 4 bulan kebelakangan ni macam regular jer...

Zurin emailed yesterday nakkan confirmation ahad ni datang dak main badminton kekeke ketaq lak aku hahahaha sbb masa guys start main badminton.. aku pon nak gak main sbb konon2 boleh lega2kan otot2 aku yg stress dek kelas2 aku nih.. tp belum start pon lagi sbb court penuh jer memanjang.... erm.. maybe gi kot main this sunday...aku segan beno nyer.. aku cakap kat Amran.. takat main2 pukul-sambut bola boleh la.. tp nak lawan2 bagai kang... hancussssssss..... but Amran sokong aku gi... boleh relax2 katanya... maybe gi lah kot ahad ni ..

Cik pah!!! are u coming???

3 comments:

alia elena said...

aisehh kat maks engko tak wendu ker ..hakhakhak sabo jeler kan..

paperpun.. yeap gi ler pukul2 bulu tangkis tuh atleast ilang sket stress mana2 yg patut

Hazelsyd said...

Bat,

Ahaks! kat ko eks??? Jap nak pk hahahahaha... aku baca blog ko tetiap hr tu mcam berkomunikasi dgn ko ler tu tetiap hr..kehkehkeh.. interpret lah sendiri eks aku wendu kat ko ke dak kekke
ermm... badminton tu,aku dah email my confirmation dah huhuuuuu merasa lah u ols sakit2 badan hr senin tuh!

alia elena said...

kahkah aku tak terbaca in between the line.. ropernyer gambo dik an n farhana erkk okes2..