Sunday, April 13, 2008

Weekend rambling..

Seperti biasa...ada di school di hujung2 minggu nih...takpe eks.. bersabar jer lah eks....smlm malam yanie call nak ajak dinner kat luar... erm...then aku cakap aku kat school lg.. then dia kata.. tu diaaaa.. kol 8mlm ada kat school lagi..tu aku cakap kat yanie.. takpe.. bertahan jer sket lg cam gini sampai June...... aku pon dah lama tak makan burger McD nih...slalunyer dia and Farid la yg rajin bawak kami nih...hrm.. lama dah aku tak bersosial sejak menjak nih... and also lama tak jumpa yanie, cik pah and also Is. hehe..masing2 buat hal sendiri... tp yg pastinya.. semua depa dah mengorak langkah panjang.. ke melbourne lah... ke canberra pon sudah .. ke Port Stephen pon sudah....hehe.. aku ni jer..masih di Sydney... takpe.. takpe.. i'Allah ada kesempatannya nanti.... tp dalam ramai2.. cik pah la juara huhuuu...Is yg dok sepelaung tu pon lama tak bersembang bagai..takpe.. nanti2 lah lepas ni dah lega2 sikit, kita gather-gather ok? Ke mesia hall pon idak dah sejak menjak ni as compared to last sem. Kalau last sem depa buat bacaan yassin khamis mlm, this time around depa buat Jumaat.. nak bagi laluan sumer students datang sbb takde kelas hr Jumaat mlm tu instead of Khamis mlm ramai yg ada kelas..tp still sem ni skali pon aku tak gi lagi...dok kata nak gi, nak gi... sudahnya idak jugak sbb balik lambat skrg..lepas2 ni lega sikit kot dr skrg...hrm...

Plan nak ber-badminton hr ni di kensel kan dek Zurin.. ada miscommunication katanya between dia and Sazly, the organizer so dia kabarkan smlm...aku nyer reply kat dia??? huhuuu..aku kata.. ada hikmahNya for me sbb boleh tgk keje...hehe to which dia sepatah tak jawab dah kekeke dia hangin kot dgn aku.. dia semangat nak main .. roper2nya aku ni ala kadar jer eks..tak kisah lah kan? Cik pah, ko dah respon ke kat email dia hr tu? Hrm.. bila ajer la aku ni nak ber-exercise bagai agaknya... swimming suit ala2 muslimah sejati *LOL* tu tak sampai2 lagik.. aku dah lose interest sbb macam sejuk jer seminggu dua ni...tp...yg penting itu twisties and chikadees yg aku tak sabo hehehehe....oh tak sabo gak aku nak nunggu cd korea my girl tu huhuuu..

Malam tadi balik jer dari school.. lepas panas2kan food apa2 semua.. aku landing atas sofa sambil tgk Harry Porter.. mentara jer tu.. benonyer nak tunggu ex-boyfren aku on air kat tv smlm... tp sudahnya aku terlena.. sedo2 hubby kejut aku soh tido kat bilik... aku bangun.. tp sempat gak dia sound kat aku sambil nunjuk kat tv... takmo ke tgk ex-boyfren tu kat tv?... masa tu si Ben Affleck tgh merenung aku kat tv hahah.. dalam aku ngantuk2 tu aku leh lak jawab kat hubby... 'tak jadi lah..ija masih setia dgn boyfren skrg... si Scofield' hahaha gelak beso dia...

Pastu celik2 mata tadi.. tu dia.. dah mula ketaq tak hengat... sbb teringat soklan2 si Jack baru no 1 berjawab.... huhuuuuu
Br>
p/s: btw, Yatzzzzzzzz, i know u're reading this sooner or later *LOL*, baru tingat, bila awak nak pos kat ahkak awak ni buku baru Ramlee Awang Murshid????

No comments: