Friday, April 25, 2008

Some conversation..

Ija (24/04/2008 5:27:22 PM): weh!!
Ija (24/04/2008 5:27:30 PM): i might go.. tp mungkin sekadar jenguk muka kot

Member tu jawab..." takde istilah jenguk menjenguk!.." tu dia... satu dasss ok! :P

..Rasanya gi kot...tp.. dok dalam +/- 2 jam gitu jer laa.. enough to catch up hot & juicy gossips and updates kehkehkeh...lagipon.. aku dengar2 citer korang dah pakat2 nak paksa-rela kan aku kan???

...Called yanie yesterday.........so...

.."ok la ok laaaaaa aku pegiiiiiiiii... demi korang tau! tp kejap jer...food tak tau lagi bawak ke dak...aku tak tunggu sampai time makan kot (tp korang tapau la sket food korang utk aku bekal ke school, demi kasih sayang korang pada aku hahahahah!")
later

6 comments:

ummi of triplet said...

kalau nak kena 'gosip panas' berani la datang tambah tolak 2 jam jerk

Hazelsyd said...

hahahahahahahah!!!! weiiiiiiii cesssssss!! tu statement brani tuh!!

alia elena said...

kehkehkeh *meh cni maks tapaukan*..

Hazelsyd said...

Bat,
tapaukan kuih seri muka ekssss *lariiiiiiiiiiiiiiiii*

AppleB said...

ko nk kemana neh?? moskel ai tau heheheheheh

Hazelsyd said...

Iza,
Family day and sukaneka kehkehkeh.. tu pasal aku nak ngelak! hehehe